به گزارش افکارخبر، وحید طالب لو در نشست خبری پس از تمرین امروز استقلال اظهار داشت: همیشه شاهد این بودیم که حواشی متعددی درگیر استقلال بوده است اما ما با تمرکز فراوان به کار خود ادامه می دهیم تا انشاالله برای شروع دوباره لیگ به کار خودمان ادامه دهیم.

وی درباره بازی با تراکتور بیان داشت: بازی سختی است. همواره دیدار با تراکتورسازی مشکل بوده است اما می رویم که سه امتیاز را کسب کنیم. تیم ما پتانسیل این را دارد که امسال آسیایی شود. با توجه به اینکه سال گذشته نتوانستیم آسیایی شویم امسال این برنامه ریزی را داریم که به این مهم دست پیدا کنیم.

دروازه بان استقلال درباره شایعه جدایی اش در نیم فصل اذعان داشت: سعی کردم هر کاری از دستم بر می آید برای استقلال انجام دهم. از بزرگترهای تیم مثل فکری و منصوریان یاد گرفته ایم تجربیات خود را به جوان ترها منتقل کنیم. امیدوارم جوان ها بتوانند آینده استقلال را بسازند. تا زمانی که احساس کنم برای استقلال مفید خواهم بود در این تیم می مانم. هر روز بهتر از گذشته تمرین می کنم تا بتوانم خود را در شرایط ایده آل نگه دارم و نظر کادر فنی را جلب کنم تا در صورت نیاز به تیمم کمک کنم.

طالب لوگفت: درباره شایعه حضورش در پرسپولیس تصریح کرد: سال گذشته این پیشنهاد را داشتم و امسال هم این پیشنهاد دوباره تکرار شد. اما با توجه به اینکه تیم نیاز به آرامش دارد و تا نیم فصل دو بازی باقی مانده است صحبتی نمی کنم. باید سعی کنیم در دو بازی باقیمانده در لیگ نتایج خوبی بگیریم و در جام حذفی به فینال برسیم. چراکه در ادامه کار ما مشکل تر می شود.

 دروازه بان استقلال ادامه داد: هیچ بازیکنی بابت نیمکت نشینی خوشحال نمی شود و جایگاه دروازه بانی هم برای هیچ کس نیست که بخواهم پس بگیرم. دروازه بان های بسیار بزرگ تر از من در این تیم بوده اند که نیمکت نشین بودند و فقط این اتفاق برای من نیفتاده است. افتخار می کنم که دروازه بان استقلال هستم و خدا را شکر همیشه لطف او شامل حال من شده است. اما نیمکت نشینی من باعث نمی شود بخواهم برای تیمم اختلال ایجاد کنم.

وی درباره عملکرد خوب سه گلر خارجی لیگ پانزدهم اذعان داشت: از روی آمار نمی توان به صورت دقیق صحبت کرد. اما خارجی ها از آرامش بیشتری برخوردارند و بیشتر به آنها بها داده می شود. پست دروازه بانی نیاز به اعتماد دارد. باید به دروازه بان ایرانی بیشتر اعتماد شود. می گویند عملکردم در دو سال اخیر خوب نبوده است اما من 10 بازی پشت سر هم انجام نداده ام که بخواهند عملکردم را زیر سوال ببرند. خیلی ها فشار بسیار زیادی روی دروازه بان ایرانی می آورند که این فشار روی دروازه بان خارجی وجود ندارد. 

طالب لو در پایان گفت: جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم که توانسته آرامش خوبی در تیم ایجاد کند. مسائل مالی هم خدا را شکر تا حد زیادی برطرف شده و تنها از مدیریت می خواهم طلب فصل پیش بازیکنان را هم پرداخت کند تا اوضاع بهتر از قبل شود.