به گزارش افکارخبر، امیر حاج‌رضایی در خصوص مدعیان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر گفت: برخلاف سال‌های گذشته دو تیم تهرانی را مدعیان جدی قهرمانی می‌دانم. من تیم برانکو را تیم خوبی می‌بینم، هرچند که فقط خوب بازی کردن کافی نیست. آنها هنوز در نتیجه گرفتن تیم موفقی نبوده‌اند، هرچند که دو موضوع در این هفته‌ها علیه تیم برانکو حرکت کرد، یکی از دست دادن فرصت‌های گلزنی و دیگری اشتباهات ناخواسته داوری.

 

وی در ادامه افزود: این دو اتفاق تا حدودی سرنوشت پرسپولیس را تغییر داد. اگر این دو عامل از بین برود شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد. برانکو در حال ساختارسازی در پرسپولیس است و فکر می‌کنم ماندن او در ایران به سود فوتبال ملی ما خواهد بود.

 

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به شرایط حال حاضر تیم استقلال، خاطر نشان کرد: برنامه اصلی کادر فنی تیم استقلال در فصل جدید جوان‌تر کردن این تیم بوده است. سرعت بازی استقلالی‌ها بالاتر رفته و یک نیمکت قوی هم دارند، در ضمن فوتبال استقلال خسته‌کننده نیست. جدا از دو تیم استقلال و پرسپولیس باید از ذوب‌آهن هم نام ببرم. معتقدم این سه تیم مثلث مدعیان قهرمانی هستند.

 

این کارشناس فوتبال ایران درمورد نظرسنجی برنامه 90 در هفته گذشته و انتخاب اشکان دژاگه به عنوان بهترین هافبک چپ تیم ملی بعد از انقلاب نیز گفت: اگر من در این نظرسنجی شرکت می‌کردم به درخشان رأی می‌دادم. او یک بازیکن بزرگ و تکنیکی بود، هرچند که اشکان دژاگه هم فوتبالیست توانمندی است. دژاگه در شرایط خوبی با تیم ملی ایران استارت زد، هرچند که امروزه پایین‌تر از آن سطحی قرار دارد که تازه به تیم ملی اضافه شده بود.