به گزارش افکارخبر، پرسپولیس در شرایطی مقابل نفت به تساوی رضایت داد که پس از پایان این دیدار هجمه‌ها علیه مهاجمان سرخپوش افزایش یافت. بازیکنان رو به جلو پرسپولیس و در رأس آن‌ها مهدی طارمی شاهد انتقادهای بسیاری بودند و این روزها از آرامش لازم برخوردار نیستند.

 

بررسی فاز تهاجمی پرسپولیس مقابل نفت نشان می‌دهد شاگردان برانکو در زمینه ایجاد موقعیت گل عملکرد قابل قبولی داشتند. علی علیپور با تأثیرگذاری مستقیم روی 27 درصد از موقعیت‌ها فعال‌ترین بازیکن پرسپولیس در فاز تهاجمی بود. علیپور جوان نشان داد که قابل اعتماد است و به خوبی روی شکل‌گیری حملات موثر واقع می‌شود.

 

پس از وی رامین رضائیان در رتبه دوم قرار گرفت. با توجه به اینکه رضائیان به عنوان بک راست بازی می‌کرد ، آمار خیره کننده‌ای از خود بر جای گذاشت. این بازیکن روی 18 درصد از حملات پرسپولیس تأثیر مستقیم گذاشت و از برترین‌های میدان بود. پس از آن‌ها محسن مسلمان، مهدی طارمی و میلاد کمندانی هر سه به یک میزان در فاز تهاجمی فعال ظاهر شدند. با حضور محسن مسلمان فعالیت در واحد میانی افزایش یافت و بازیکنان سرعتی این تیم فرصت بیشتری برای استفاده از سرعت خود داشتند.

 

از سوی دیگر با حضور مسلمان 31 درصد از نفوذ سرخپوشان از این کانال پی‌ریزی شد که این آمار پیشرفت بالایی داشته است. مهدی طارمی نیز با از دست دادن پنالتی انتقادهای بسیاری متحمل شد و باید دید در آینده این اتفاقات روی کیفیت وی تأثیر می‌گذارد یا خیر. کمندانی ریسک بزرگ برانکو در این دیدار بود که نتیجه داد. این بازیکن یک گل زد و به لحاظ تأثیرگذاری نیز روز خوبی را پشت سر گذاشت تا نشان دهد آینده خوبی خواهد داشت.

 

فرشاد احمدزاده با توجه به پستش بار تهاجمی چندانی نداشت و از روزهای اوج خود دور است. مسلما اگر احمدزاده به روزهای خوبش برگردد گره‌ای از مشکلات برانکو در فاز تهاجمی باز می‌شود. در روزهایی که انتقادات از مهاجمان پرسپولیس بالا گرفته، این تیم در محیطی آرام به دنبال تزریق اعتماد به نفس از دست رفته است و باید دید با شروع رقابت‌ها فاز تهاجمی سرخپوشان چه تغییراتی خواهد داشت.