کفاشیان:کسی از نهادامنیتی به دفترم نیامد

به گزارش افکارخبر، درباره اینکه برخی رسانه ها مدعی شده اند روز گذشته ماموران یک نهاد امنیتی به دفتر او رفته اند و اسنادش را ضبط کردند اظهار داشت: واقعا نمی دانم این چه خبرهایی است. اینکه به دفتر من آمده اند و اسناد مرا ضبط کرده اند جای تعجب دارد. سازمان بازرسی در همه ارگان ها حاضر است. همینطور که دوستان در این نهاد به  فدراسیون فوتبال هم می آیند.نمایندگان سازمان بازرسی در ماه چند بار به فدراسیون فوتبال می آیند و در همین فدراسیون دفتر نیز دارند. واقعا من از این خبر تعجب کردم.دوستانی که به دفترم آمدند نه از نهادهای امنیتی که از سازمان بازرسی بودند.

وی ادامه داد:دیروز ماموران سازمان بازرسی با ما جلسه ای داشتند و قراردادها را با هم در این جلسه بررسی و مرور کردیم و نه دستگیری صورت گرفت و نه ضبط اسناد. فقط در حد یک جلسه بود که در همه ادارات و ارگان ها انجام می شود. قبلا هم در فدراسیون فوتبال این موضوع اتفاق افتاده بود. البته من از این موضوع ناراحت نیستم چون توهم است. 

کفاشیان در پایان درباره اینکه یکی از روزنامه ها حکم توقیفش آمده و اینکه گفته می شود این اتفاق به دلیل شکایت او بوده است گفت: نه این بحث به شکایت من مربوط نیست و  شاید کسانی دیگر از این روزنامه شکایت کرده باشند و حکم توقیف گرفتند.