به گزارش افکارخبر، آخرین باری که مهرداد کفشگری را در ترکیب پرسپولیس دیدیم، بازی هفتم برابر تراکتورسازی بود که به جای محسن مسلمان به زمین رفت. حال آنکه او در چهار بازی پیش از آن هم در تیم برانکو ایوانکوویچ جایی نداشت.

 

کفشگری به یک‌باره از چشم سرمربی افتاد و بی‌انگیزگی و درگیری‌های لفظی‌اش با برانکو در جریان تمرین‌های اخیر هم موقعیت او را بدتر کرد. شایعه انتقال این بازیکن به صبا هم دقیقا بعد از اولین بگومگوی او با برانکو بود که بر سر زبان‌ها افتاد.

 

گویا کفشگری که علی دایی او را به راه‌آهن برده و بعد هم با خود به پرسپولیس آورده بود، اخیرا مذاکره‌ دوباره‌ای با این مربی داشته اما این بار برای حضور در صبا.

 

جالب اینکه بعد از رسانه‌ای شدن این اتفاق نه دایی و نه کفشگری مذاکره‌شان را تکذیب نکردند و مدیرعامل صبا هم بی‌آنکه تکذیبیه‌ای تحویل‌مان بدهد، همه چیز را سپرد به وقتی که پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز شده باشد.

 

کفشگری البته خیلی زود از رفتن پشیمان شد گفت که تصمیم به ماندن گرفته اما جدایی‌اش هنوز محتمل است. به ویژه که تیم صبا یکی از هافبک‌هایش یعنی رضا حقیقی - که او هم پیش‌تر طلبکارانه پرسپولیس را ترک کرده بود - را از دست داده و برای او دنبال جانشین می‌گردد.

 

خود حقیقی اما راغب است برگردد و بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بپوشد. او تمایل خود به این اتفاق را بعد از جدایی‌اش بارها به زبان آورد و حالا شایعه‌ها می‌گویند که حقیقی تا تحقق این آرزویش فاصله چندانی ندارد.

 

اینطور که شنیده‌ایم، حقیقی بعد از اطلاع از جدایی‌طلبی کفشگری پیغام و پسغام‌هایی هم برای پرسپولیسی‌ها فرستاده و خواهان بازگشت شده است. حال آنکه حقیقی که او را از صبا اخراج کرده‌اند، مدعی شده که رضایتنامه‌اش را برای حضور در لیگ چین دریافت کرده و همین روزها فوتبال ایران را ترک می‌کند. در واقع اما امیدش به پرسپولیس است. امیدی که با جدایی مهرداد کفشگری و انتقالش به تیم صبا دوچندان خواهد شد.

 

در همین رابطه البته یک شایعه‌ تازه را هم شنیدیم و آن، اینکه قرار است باشگاه‌نشین‌های پرسپولیس و صبا به مذاکره بنشینند تا در صورت توافق، کفشگری دوباره بشود شاگرد دایی و در ازای این انتقال، حقیقی به پرسپولیس بیاید.

 

جالب اینکه نه پرسپولیس و نه صبا و نه حتی این دو بازیکن چنین شایعه‌ای را تکذیب نکرده‌اند؛ شاید برای اینکه با سکوت‌شان به آنچه درباره این معاوضه شنیده‌ایم، مهر تایید بزنند.