رحمتی بهترین است اما کی روش کجاست؟

به گزارش افکارخبر، بهرام افشارزاده در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: روز گذشته جلسه هیات مدیره را برگزار کردیم. جلسه خوبی بود. تصمیم گیری های خوبی هم در این جلسه صورت گرفت. خدا را شکر برنامه ریزی های لازم برای ادامه رقابت های لیگ انجام شده است.

وی ادامه داد: در جلسه دیروز مقرر شد نظری مسئول کمیته نقل و انتقالات استقلال باشد. ما بهتر از این فرد نداریم. با توجه به سوابق درخشان ایشان این تصمیم اتخاذ شده است.

افشارزاده درباره اینکه نظری اعلام کرده هنوز در این باره تماسی با او گرفته نشده است، افزود: آقای نظری نیازی به تماس دارد. ایشان از مسئولین باشگاه است و با قدرت کارش را در این زمینه ادامه خواهد داد.

سرپرست باشگاه در خصوص اینکه در برخی از رسانه ها اعلام شده رحمتی برای تمدید قرارداد سه ساله شرط هایی گذاشته است، ادامه داد: اصلا چنین چیزی نیست. ما هنوز با رحمتی در این باره صحبتی انجام نداده ایم. همان طور که پیش از این گفتم ما قرار است در نیم فصل چنین پیشنهادی را به رحمتی بدهیم.

وی درباره اینکه رحمتی شب گذشته در یک نظرسنجی بهترین بازیکن دو ماه اخیر لیگ ایران شده است، بیان داشت: رحمتی نشان داده که یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ماست. کی روش باید این بازیکن را به تیم ملی دعوت کند تا سودش را ببیند. البته اگر کی روش به ایران آمد آن وقت می توان این مساله را حل کرد. الان بگویید کی روش کجاست؟ در اوج رقابت های لیگ کی روش به مرخصی رفته است. آن هم طولانی مدت.

سرپرست باشگاه در خصوص اینکه از هیات مدیره کدام افراد به تبریز سفر خواهند کرد، گفت: هیچ فردی از هیات مدیره به تبریز سفر نخواهد کرد. ما برای استقلال همه برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم تا این تیم در تبریز مشخص شود.

افشارزاده در خصوص اینکه صادق پور اعلام کرده می خواهد تا پایان فصل در آکادمی استقلال بماند، گفت: هنوز در این باره تصمیم گیری نکرده ایم. البته باید بگویم آقای صادق پور برای آکادمی زحمت زیادی کشیده و از وی تشکر می کنم.