به گزارش افکارخبر، پس از اتمام بازی دو تیم مس کرمان و خونه به خونه بابل از سری رقابت های لیگ آزادگان شایعه ای مبنی بر درگیری احمد صالحی داور وسط مسابقه و میلاد بحرینی خبرنگار کرمانی در رسانه ها پیچید. ماجرا از این قرار بود که خبرنگار کرمانی بابت قضاوت بد صالحی به او اعتراض می کند و این داور با سیلی به صورت او می زند. خبرنگار کرمانی در مصاحبه با کاپ، این اتفاق را تایید کرد اما امروز با صحبت های دو کمک احمد صالحی ماجرا وارد فاز جدیدی شد.

حسین مرادی کمک داور اول بازی در گفت و گو با کاپ، درباره اتفاقات رخ داده بعد از بازی مس و خونه به خونه اظهار داشت: بعد از پایان بازی و زمانی که داشتیم به سمت اتاق داوران می رفتیم یکی از خبرنگاران کرمانی با لحن تندی از احمد صالحی پرسیدند مشکل شما با مس کرمان چیست. صالحی برای اینکه آنجا خیلی شلوغ بود از خبرنگار مذکور خواست تا به اتاق داوران بیاید و برای او توضیح بدهد. پس از این صحبت، آن خبرنگار لحن خود را بدتر کرد و مدام به صورت غیرمستقیم توهین می کرد. همین مساله باعث شد احمد صالحی عصبانی شود و جلوی در اتاق داوران به او بگوید از اتاق بیرون برود و دیگر حرفی ندارد. 

وی افزود:اصلا بحث برخورد فیزیکی و سیلی زدن به صورت آن خبرنگار از طرف احمد صالحی درست نیست. ایشان در عصبانیت دست خود را به نشانه اینکه خبرنگار را از اتاق بیرون کند بالا برد اما اگر می خواست او را بزند؛ به دلیل اینکه من بین این دو نفر بودم باید ضربه به من برخورد می کرد.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: صالحی فصل گذشته داور اول ایران شد. به خاطر جایگاه خودش و احترام و اعتباری که دارد اصلا دست به چنین کاری نمی زند ولی انصافا لحن خبرنگار کرمانی اصلا خوب نبود. 

جلیل شعرانی دیگر کمک بازی مس کرمان و خونه به خونه درباره اتفاق رخ داده بعد از این دیدار، گفت: من اصلا ندیدم که داور بخواهد خبرنگار کرمانی را بزند. خبرنگار کرمانی می گفت مشکل شما با مس کرمان چیست و صالحی هم به او جواب خاصی نداد. نمی دانم این صحبت ها از کجا درز پیدا کرده است ولی اصلا صحت ندارد.

عباس شهرجو ناظر این مسابقه هم که اعلام شده بود جزو ناظرین این درگیری بوده است، به کاپ اذعان داشت: به دلیل اینکه در جایگاه حضور داشتم طول کشید تا به اتاق داوران برسم و زمانی که در محل حاضر شدم نه خبری از خبرنگار کرمانی بود و نه درگیری در حال رخ دادن بود ولی وقتی از کمک ها و داور مسابقه پرسیدم چیزی دال بر ضرب و شتم خبرنگار کرمانی گفته نشد.

به گزارش کاپ، باید ببینیم در نهایت این ماجرای پیچیده به کجا ختم خواهد شد. خبرنگار کرمانی از طریق هیات فوتبال این استان شکایت نامه ای علیه احمد صالحی تنظیم کرده و گفته است که تا انتهای این مساله را دنبال می کند. از طرفی کوبل داوری مسابقه هم که ناظر ماجرا بودند اتفاق افتادن هر گونه برخورد فیزیکی را تکذیب می کنند. حالا کمیته انضباطی باید تشخیص دهد کدام یک از طرفین دروغ می گوید یا کل حقیقت را بر زبان نمی آورد.