دروازه بان پرسپولیسی زیر تیغ جراحی می رود

به گزارش افکارخبر، وحید قلیچ در پی تصادف چندی پیش خود به منظور پیوند پوست برای دومین بار در بیمارستان بستری شده است. به همین منظور روز دوشنبه، حسین عبدی عضو هیأت مدیره پرسپولیس و همبازی سابق وی به عیادت او رفت. این در حالی بود که همزمان، عباس اسماعیل‌بیگی سرپرست کانون هواداران باشگاه پرسپولیس همراه با تعدادی از اعضای این کانون و مشوقین برای عیادت از سنگربان پیشین سرخپوشان در بیمارستان حضور داشتند. پیش از این نیز علی اکبر طاهری در جریان نوبت اول بستری قلیچ در بیمارستان از او عیادت کرده بود.

قلیچ درباره وضعیت درمانی خود به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه آنتی بیوتیک‌ها اثر کرد و عفونتی که بوجود آمده بود، از بین رفت. پای من از سه جا شکست و تحت عمل جراحی قرار گرفتم ولی در پی عفونت، بخش‌هایی از عضله‌های پایم درگیر شد که باید تا ترمیم آن صبر می‌کردیم. به این منظور با هزینه شخصی، دستگاهی خریداری کردم و برای مدتی در منزل بستری بودم تا بخش عضله پایم ترمیم شود و از دو هفته پیش برای پیوند پوست، مجددا بستری شدم.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه در معاینه دکتر معلوم می‌شود که پیوند پوست گرفته است یا نه، فقط امیدوارم نتیجه مثبت باشد و دیگر از بیمارستان خلاص شوم.