وای به حال قلعه نویی اگر به استقلال ببازد

به گزارش افکارخبر، داود قاسم زاده رییس هیات امنای باشگاه تراکتورسازی، درباره رفتن تونی اولیویرا از تراکتورسازی اظهار داشت: متاسفانه این اتفاق امروز سرانجام نهایی شد و تونی اولیویرا که محبوب هواداران تراکتورسازی بود از تیم رفت. او در تبریز بسیار طرفدار داشت و هیچکس از رفتن او خوشحال نیست و این برای هواداران تراکتورسازی بسیار سخت است. 

وی درباره احتمال آمدن امیر قلعه نویی به تبریز و قبول هدایت پرشورها خاطرنشان کرد: به نظرم در این جو حاکم در تبریز برای امیر قلعه نویی خوب نیست که به اینجا بیاید. این را هم اضافه  کنید که در هفته پیش رو با استقلال بازی داریم و اگر ببازیم وای به حالش می شود. 

رییس هیات امنای باشگاه تراکتورسازی در ادامه افزود: قلعه نویی مربی بسیار بزرگی است و افتخارات زیادی در فوتبال ایران به دست آورده است اما در این شرایط به صلاح نیست که سرمربی تراکتورسازی شود. هواداران به خاطر اتفاقات دو سال پیش از دست او ناراحت هستند چرا که فکر می کنند او با معطل گذاشتن تراکتورسازی تا روز آخر می خواست این تیم را تضعیف کند. 

قاسم زاده درباره واکنش مردم تبریز نسبت به شایعه سرمربی شدن امیر قلعه نویی در تراکتورسازی گفت: از صبح تا به الان بالای چند هزار تماس داشته ایم که هواداران می  گویند اجازه ندهید قلعه نویی به تبریز بیاید. یک نفر می گفت می روم  جلوی ماشینش می خوابم و نمی گذارم حرکت کند. عده ای دیگر می گویند به فرودگاه می رویم و برایش مشکل به وجود می آوریم. اوضاع به  گونه ای شده که می خواهم تلفنم را خاموش کنم. 

وی همچنین اذعان داشت: البته هنوز انتخاب امیر قلعه نویی صددرصد نشده است. باشگاه به ما گفته از بین رسول خطیبی و او یک نفر سرمربی تراکتورسازی خواهد شد و ما به حرف رسانه ها که می گویند فردا قلعه نویی به فرودگاه می آید اعتماد نمی کنیم و باید باشگاه به ما بگوید چه زمانی این اتفاق رخ می دهد. جو تبریز بیشتر موافق رسول خطیبی است.

قاسم زاده در پایان تصریح کرد: از خدایمان است که برای قلعه نویی اتفاقی رخ ندهد اما مردم تبریز به شدت نسبت به تیم شان تعصب دارند و با بقیه جاهای ایران فرق می کنند. امیدوارم خدا به خیر بگذراند.