به گزارش افکارخبر،  فوتبال ایران کم ندیده بازیکنانی که از سابقه خوبی در یک تیم برخوردارند اما بعد از مدتی نیمکت نشینی یا شروع به مصاحبه کنند یا از داخل تیم را بهم بریزند. نمونه های این بازیکنان در تیم های مختلف بسیار بوده اند. در استقلال و پرسپولیس البته تعداد این بازیکنان بیشتر از تیم های دیگر بوده است.

این فصل استقلال دو بازیکنی دارد که اتفاقا بین هواداران این تیم هم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند اما پرویز مظلومی ترجیح داده است این دو را یا اصلا بازی ندهد یا در برخی دیدارها برای دقایقی به میدان بفرستد. این دو اما همواره روی نیمکت نشسته اند و دلشان به استقلال و موفقیت آن بوده است.

وحید طالب‌لو و آرش برهانی جزو دسته ای از بازیکنانی هستند که دل در استقلال دارند و چه روی نیمکت و یا در میدان  در هر دو صورت به باشگاه خود مثل دو بازیکن حرفه ای کمک کرده‌اند.

آنها در واقع الگوی بازیکنان حرفه‌ای هستند که اتفاقا میان هواداران هم بسیار محبوب هستند و تقریبا همیشه به صورت خودجوش روی سکوها تشویق می‌شوند. این دو بازیکن خاطرات فوق‌العاده‌ای هم برای هواداران باشگاه رقم زده‌اند، از گرفتن پنالتی دایی توسط طالب‌لو که منجر به بسته ماندن همیشگی دروازه استقلال مقابل آقای گل جهان شد تا گل‌هایی که برهانی به پرسپولیس و دیگر تیم‌های لیگ زد و آقای گل لیگ و استقلال شد.

این دو بازیکن البته حتی روی نیمکت هم بسیار محبوب بودند و بیش از هر بازیکن دیگری توسط هواداران این باشگاه مثال زده می‌شدند چرا که همیشه با هم پستی و مربی خود با متانت و آرامش برخورد کرده‌اند.

با این وجود هر دوی این بازیکنان همین امروز در اکثر تیم‌های ایران می توانند فیکس بازی کنند. طالب‌لو حتی در ابتدای فصل از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت اما در استقلال ماند تا بجنگد. با این وجود درخشش جابر انصاری و مهدی رحمتی این دو بازیکن را فعلا نیمکت نشین کرده است.

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات نیم فصل خبرهایی مبنی بر احتمال جدایی این دو از استقلال مطرح شده است اما با توجه به شناختی که از این دو بازیکن وجود دارد و علاقه ای که آنها به تیمشان دارند، بعید است وحید طالب‌لو و آرش برهانی تیم دیگری را به نیمکت استقلال ترجیح بدهند.