افشارزاده:دوست داریم این بازیکن به استقلال بیاید

به گزارش افکارخبر،  دو شغله بودن بهرام افشارزاده شاید سبب شود تا مدیر عامل استقلال و مسئول حوزه ریاست وزارت ورزش نتواند در خصوص برخی مسایل به طور صریح اظهارنظر کند.

 

افشارزاده با اینکه مشغله‌های کاری زیادی دارد اما همواره پاسخگوی سوالات رسانه‌ها بوده و این موضوع شاید به نوع شخصیت او و اینکه از جنس ورزش است، سبب شده تا حواشی استقلال کمتر از گذشته باشد.

 

افشارزاده درباره ورود وزارت ورزش به انتخابات فدراسیون فوتبال توضیح و همچنین صحبت‌های اخیر جواد نکونام واکنش نشان داد که در ادامه می خوانید:

 

* با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات فدراسیون فوتبال، شما به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال و مسئول حوزه ریاست وزارت ورزش فکر می‌کنید گودرزی در این انتخابات ورود کند؟

- به هیچ عنوان دکتر گودرزی در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت نمی‌کند. نه در فوتبال بلکه در انتخابات هیچ فدراسیونی وزارت ورزش دخالت نکرده و نمی‌کند.

 

* نظر شما درباره ماندن یا رفتن علی کفاشیان چیست؟

- درباره عملکرد کفاشیان باید روسای هیات‌ها و اعضای مجمع فدراسیون فوتبال سبک و سنگین کنند و درباره کفاشیان تحلیل داشته باشند. اعضای مجمع باید با تجزیه و تحلیل گذشته و حال کفاشیان را مورد بررسی قرار داده و ببینند آیا فدراسیون فوتبال در آینده با او موفق می‌شود یا نه. اعضای مجمع همه‌شان دارای عقل و درک هستند و بهتر می‌توانند در این باره نظر بدهند.

 

* شما به عنوان مدیرعامل استقلال و یک فرد باسابقه در ورزش چه تحلیلی درباره عملکرد کفاشیان دارید؟

-به هیچ عنوان من درباره کفاشیان و انتخابات فدراسیون فوتبال اظهارنظر نمی‌کنم چرا که به دلیل حضورم در وزارت ورزش اظهارنظر من درست نیست. البته من برای خودم نظر دارم اما نمی‌توانم بیان کنم. درباره رییس فدراسیون فوتبال اعضای مجمع که شامل روسای هیات‌ها، داوران و غیره هستند، باید صحبت کنند و باید دید چه کسانی کاندیدا می‌شوند.

 

* اما عابدینی گفته وزارت ورزش نمی‌خواهد او و دادگان زنده بمانند چه برسد به ریاست‌شان در فدراسیون فوتبال...

- اصلا این‌طور نیست. چه نیازی است که وزیر در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت کند. بعد هم دکتر گودرزی هیچ عنادی با دادگان و عابدینی ندارد. آنهایی که وزیر را می‌شناسند می‌دانند او همیشه حرف‌هایش را بر اساس منطق زده و اصلا مشکلی با آمدن دادگان ندارد چرا که آنها هر دو استاد دانشگاه و همکار هستند.

 

* در جریان مصاحبه نکونام که گفته یک نفر در باشگاه که خودش می‌داند کیست و نخواست من به استقلال بیایم، هستید؟

- اصلا این‌طور نیست. من خودم با نکونام صحبت کردم و حتی یک روز جمعه، صبح به وزارت ورزش آمد و در همان جلسه هم که با هم صحبت کردیم، گفتم علاقمندیم تا او به استقلال بیاید. استقلال در اختیار نکونام است و نمی‌دانم این کسی که نکونام گفته، چه کسی است.

 

* مذاکره شما با نکونام در وزارت ورزش به کجا رسید؟

- بحث مذاکره نبود بلکه صحبت‌های دوستانه بود و قرار شد او به ما خبر دهد اما رفت و دیگر خبری از نکونام نشد. من خودم شخصا با او صحبت کردم و اگر نمی‌خواستیم، با او در وزارت ورزش جلسه نمی‌گذاشتم.

 

* پس دلیل این حرف‌ها را چه می‌دانید؟

- این را باید از خود نکونام بپرسید اما قرار بود که خبر دهد ولی رفت و خبر نداد و صحبت‌های ما هم ادامه پیدا نکرد.

 

* نکونام در مصاحبه‌اش گفته از اسم او سوءاستفاده شده است.

- من قلبا نکونام را دوست دارم و او را یکی از بزرگان ورزش و فوتبال می‌دانم. استقلال خانه اوست، حتی زمانی که کاندیدای بهترین بازیکن آسیا شده بود، شخصا به شیخ‌احمد نام نوشتم تا بتواند بهترین بازیکن آسیا شود. این را گفتم که بدانید چنین افرادی جزو افتخارات ورزش و فوتبال ما هستند و همیشه باید از آنها حمایت شود. شخصا نکونام را دوست دارم و از آمدنش به استقلال استقبال می‌کنم.

 

* بعد از تساوی مقابل سایپا، هواداران علیه مظلومی شعار دادند و این موضوع حسابی سرمربی شما را ناراحت کرده.

- نمی‌توانم درباره شعار هواداران اظهارنظر کنم اما آدم منطقی نباید به این شعارها اهمیت بدهد. عده‌ای صبح به نفع یکی شعار می‌دهند، ظهر به ضرر دیگری و عصر به نفع کس دیگری. آدم بزرگ با شعارهای اینچنینی بزرگ‌تر می‌شود و نباید ناراحت شود.