طاهری: استقلال فردا نمی‌بازد

به گزارش افکارخبر،بیژن طاهری در خصوص دیدار فردای استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: این بازی خودش حساس بود و با رفتن قلعه‌نویی به تراکتورسازی حساسیتش چند برابر شد. استقلال روندش بسیار خوب است و مظلومی ضعف‌های اول فصل را خوب برطرف کرده است که اوج این مسئله را می‌توان در بازی استقلال و پرسپولیس دید. فکر می‌کنم همه بازیکنان به یک اندازه زحمت می‌کشند ولی رحمتی کاری کرده که خیال طرفداران استقلال راحت باشد که اگر نمی‌برد حداقل این تیم با وجود رحمتی نمی‌بازد.

وی با اشاره به عملکرد خط هافبک استقلال در دیدار با سایپا گفت: من بازی این تیم مقابل شاگردان جلالی را دیدم و به نظرم سایپایی ها تعداد هافبک‌هایشان خیلی بیشتر بود. به همین دلیل خط هافبک سایپا به استقلال چربید و آنها برتری عددی بیشتری داشتند اما قطعا مظلومی برای این مسابقه باید جلوی این راهکار را بگیرد.

طاهری با تاکید بر اینکه هر دو مربی نسبت به یکدیگر شناخت دارند،‌ گفت:‌ مطمئن باشید قلعه‌نویی چشم بسته به تبریز نرفته و نفرات تیمش را خوب آنالیز کرده است. مظلومی هم می‌داند که تراکتورسازی چقدر خطرناک است و سرمای کشنده تبریز هم یکی از حریفان استقلال در بازی فردا خواهد بود ولی در مجموع استقلال از بازی اول مقابل سیاه‌جامگان شرایط خوبی پیدا کرده است و می‌تواند حریفی سرسخت برای تراکتورسازی باشد.

مهاجم سابق استقلال در خصوص انتقاداتی که به سجاد شهباززاده مبنی بر گل نزدنش وارد می‌شود، گفت: این مسائل در فوتبال طبیعی است. بهترین ستاره‌های دنیا هم بعضی مواقع افت می‌کنند. شهباززاده در چشم است و به خاطر همین همه روی او زوم می‌کنند. شما مهرداد بایرامی را ببینید که در تراکتورسازی از اوج به شرایط افت رفت ولی شهباززاده بیشتر از او به چشم می‌آید. مهاجم استقلال سنش کم است و چون مظلوم است فشار روی او وارد می‌شود. برای مهاجمان دهه 60 استقلال هم چنین اتفاقاتی افتاده و من خودم هم روزهایی چنین شرایط را تجربه می‌کردم. مثلا طارمی هم در افت است و خیلی توپ‌ها را گل نمی‌کند ولی شهباززاده خیلی به چشم می‌آید چون حاشیه ندارد. البته او بازیکنی نیست که تنهایی بتواند به خودش کمک کند و از فشار دربیاید.

طاهری در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه فکر می‌کند چه تیمی برنده بازی فردا باشد،‌گفت:‌ من نمی‌توانم بگویم چه تیمی برنده می‌شود اما این را می‌دانم که استقلال نمی‌بازد.