جلالی: بازی فردا در جدول برای ما بسیار اهمیت دارد

به گزارش افکارخبر،مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اهواز گفت: همه بازیکنان من می‌دانند که مسابقه فردا چقدر می‌تواند در رتبه ما در جدول مهم باشد. بازیکنانم به اهمیت زیاد این موضوع واقف هستند و امیدوارم بتوانند بازی خوب و موفقی انجام دهند. ما محروم نداریم اما ابراهیم‌زاده و فلاح‌زاده دو بازیکن مصدوم ما هستند. دو بازیکن هم در تیم امید داشتیم که دیروز سر تمرین آمدند و وضعیت خوبی داشتند.

وی در مورد اینکه تعطیلات زیاد لیگ در روند کاری شما تاثیر نگذاشته و اینکه بازی در استقلال اهواز می‌توانید پیروز شوید، گفت: با تعطیلی‌های مکرر کنار آمدیم و از علوم تمرینی کمک می‌گیریم تا تیم در شرایط خوبی بماند. لیگ امسال هم این قابلیت را دارد که توانایی تیم‌ها بر اساس رتبه‌شان در جدول نیست و می‌بینید که تیم‌های پایین جدول با تیم‌های بالای جدول خوب بازی می‌کنند. البته بازیکنانم اهمیت مسابقه فردا را درک کرده‌اند و امیدوارم از شروع بازی خوب و قدرتمند در میدان حاضر شویم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه هدف‌گذاری‌اش در لیگ چیست و آیا به دنبال کسب سهمیه آسیایی است، گفت: اعتقادم این است که تیم من و بازیکنانم شایستگی چنین موفقیتی را دارند و سعی می‌کنیم قدم‌ها را محکم برداریم تا در انتهای فصل بتوانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه نکونام به جای اینکه تمرکزش را روی بازی سایپا بگذارد مدام در حاشیه است و در مورد مربیان تیم‌های دیگر نظر می‌دهد، گفت: من از تیمی که شما می‌گویید بی‌اطلاع هستم. آنچه از عملکرد جواد نکونام می‌بینم این است که او در تمرین مثل یک جوان 19 ساله حاضر می‌شود و تمرکز زیادی دارد. این فصل هم خیلی خوب به ما کمک کرده است.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید بگویید در هر بازی چند تاکتیک به کار می‌برید، گفت: نمی‌توانم خیلی دقیق در این مورد صحبت کنم اما ما اسکلت کلی برای مسابقات‌مان داریم و با توجه به نوع حریف‌مان بر اساس آن تمرین می‌کنیم. اینکه با استقلال یا استقلال اهواز بازی داریم یا سپاهان نوع تمرینات‌مان تغییر می‌کند.

وی در مورد اینکه جاپای او در سایپا تا آخر فصل محکم شده یا نه، گفت: نه من همواره در سال‌هایی که کار کرده‌ایم می‌دانم که کار در فوتبال صرفا تبحر در وسط زمین نیست. فوتبال دیپلماسی عمومی می‌خواهد که من فاقد آن هستم. فکر می‌کنم بیشتر باید در زمین قابلیت داشته باشیم که البته خیلی‌ جاها از این مسئله ضربه خورده‌ام حتی زمانی که تیم من در صدر جدول بوده چون قواعد دیپلماسی عمومی را بلد نبودم همه چیز علیه من شده است. پس به شما می‌گویم که جاپایم محکم نیست.

جلالی در مورد اینکه پس معتقدید فوتبال ناپاک است، گفت: تمرکز من روی کارم است. منفعت کار من صرفا برای فوتبال است.

سرمربی تیم سایپا در مورد اینکه تیم امید می‌تواند به المپیک برود، گفت: تیم امیدی که اکنون در اختیار داریم یکی از بهترین تیم‌ها در 40 سال اخیر است. در پست‌های کلیدی که بازیکن نداشتیم در این تیم داریم. البته این تیم باید ترمیم شود و به تجربه هم نیاز دارد. کسانی که اطراف  این تیم هستند می‌توانند به این تیم کمک کنند.

به گزارش فارس، فربد بقایی مدیررسانه‌ای سایپا در ابتدای نشست گفت: در مسابقه با استقلال اهواز ابراهیم صادقی به رکورد منحصر به فرد 400 بازی با پیراهن سایپا در لیگ برتر می‌رسد که یکی از رکوردهای منحصر به فرد در سطح دنیاست. البته صادقی بازی‌های بیشتری را برای سایپا انجام داده اما 400 مسابقه برای لیگ برتر داشته است.