درخواست رحمتی از افشارزاده برای پاداش ویژه

به گزارش افکارخبر، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با تراکتورسازی از ساعت 10 و 30 دقیقه امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.

بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال در محل تمرین امروز حاضر شد و برای دقایقی با کادر فنی و بازیکنان استقلال گفت‌وگو کرد. افشارزاده ابتدا از چمن مجموعه زنده‌یاد حجازی بازدید کرد و از مسئولان این کمپ به خاطر سلامت نگه داشتن زمین چمن تشکر کرد. وی سپس نزد بازیکنان استقلال حاضر شد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

افشارزاده در حضور کادر فنی خطاب به بازیکنان گفت: جا دارد به خاطر زحماتی که امسال کشیده‌اید از کادر فنی و شما تشکر کنم. چون تلاش‌های شما باعث شده که به این مرحله برسید. شما فردا بازی سختی دارید و سخت تلاش کنید که برنده شوید. من هم قول می‌دهم پاداش این بازی محفوظ باشد.

در این لحظه مهدی رحمتی با خنده خطاب به افشارزاده گفت حاج‌آقا بازیکنان پاداش ویژه می‌خواهند که سرپرست باشگاه استقلال با خنده در پاسخ به کاپیتان استقلال گفت: شما بازی را ببرید انشاءالله پاداش ویژه هم پرداخت می‌کنیم. البته افشارزاده این قول را به بازیکنان داد که پاداش عقب‌افتاده آنها تا آخر هفته به بازیکنان پرداخت شود و تاکید کرد: من با آقای سبک دست صحبت کردم. ایشان قول داد که تا روز دوشنبه یا سه شنبه پاداش های عقب افتاده را به حساب بازیکنان واریز خواهد کرد.

* پرویز مظلومی مثل روزهای گذشته با لباس ورزشی در محل تمرین حاضر شد و ضمن تشریح برنامه‌های تاکتیکی برای دقایقی در خصوص اهمیت مسابقه فردا با آنها گفت‌وگو کرد.

* میثم مجیدی به دلیل مصدومیت در تمرین امروز غایب بود. وی دو مسابقه آینده آبی‌پوشان را از دست داده است.

* محمدرضا خرسند‌نیا هافبک آبی‌پوشان امروز مثل روزهای گذشته به دویدن دور زمین پرداخت.

* در مرحله اول بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب گروه‌های هشت نفره فوتبال تحت فشار انجام دادند.

* ایوب اصغرخانی پیشکسوت تیم استقلال در سفر به تبریز آبی‌پوشان را همراهی خواهد کرد.

* طبق برنامه بازیکنان تیم استقلال بلافاصله بعد از پایان تمرین راهی رستوران خواهند شد و ساعت 14 و 10 دقیقه تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.