به گزارش افکارخبر،  شهرام دبیری در این باره می گوید: من در تهران نبودم اما متوجه شدم که به اتاق آقای کفاشیان آمدند و وسایل او را برده اند. به نظرم اصلا رفتار خوبی با ایشان نشده است. اگر آنها قرارداد کی روش را می خواستند به راحتی در اختیارشان قرار می دادیم. ما در مورد قرارداد آقای کی روش چیز پنهانی نداریم.

او در مورد اینکه چه نهادی به اتاق کفاشیان آمده بود هم گفت: من خودم بین وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی شک دارم و شاید هر دو نهاد به دفتر آقای کفاشیان آمده باشند. البته به ما گزارش داده اند که افرادی که به دفتر کار ایشان آمده اند ماموران سازمان بازرسی بودند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پاسخ به این سوال که چرا برنامه 90 به این ماجرا نپرداخت هم گفت: برای خود من هم عجیب بود شاید آنها به دلیل مسائل امنیتی ترجیح دادند به این ماجرا ورود نکنند.

دبیری در مورد اینکه گفته می شود آنها آقای کفاشیان را تهدید کرده اند که در انتخابات فدراسیون فوتبال هم شرکت نکند گفت: کسی که کاری کرده باشد و تخلفی انجام داده باشد، قطعا در انتخابات شرکت نخواهد کرد. به نظر من نیازی به این تهدیدها نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا کفاشیان دچار تخلف مالی شده است یا نه هم گفت: تا جایی که ما بررسی کرده ایم، چنین تخلفی را ندیده ایم. از نظر ما آقای کفاشیان فرد سالمی هستند.

شهرام دبیری در مورد احتمال سرمربیگری امیر قلعه نویی در تراکتورسازی هم می گوید: در شرایط فعلی هر کسی که سرمربیگری تراکتور را قبول کند، ریسک کرده. آقای قلعه نویی هم اگر این مسوولیت را قبول کند، از نظر من کار بزرگی انجام داده است. البته اگر این تیم بتواند استقلال را ببرد شرایط خوب می شود.