به گزارش افکارخبر،  مرتضی اسدی درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. تمرینات منظمی را دنبال کردیم و آماده دیدار با پرسپولیس هستیم. 

وی ادامه داد: بازی دشواری با پرسپولیس داریم اما فراموش نکنید که تیم ما برای بردن به میدان می رود. پرسپولیس در جدول رده بندی از تیم ما پایین تر است، پس می توانیم در تهران هم 3 امتیاز را مال خود کنیم. شک نکنید هدفی جز این هم نداریم.

کاپیتان گسترش فولاد درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی بیان داشت: لیگ امسال شرایط ویژه ای دارد. به دلیل تعطیلی های متوالی لیگ برتر تیم ها نمی توانند همیشه شرایط خوبی داشته باشند اما به هر حال ما تا الان توانسته ایم روند روبه رشدمان را حفظ کنیم. از این پس هم برای موفقیت تلاش می کنیم و امیدوارم به اهدافمان برسیم. کسب سهمیه آسیایی اولویت ما نیست اما اگر به این مهم برسیم، بد نیست.

اسدی همچنین گفت: شک نکنید از حیثیت فوتبال آذربایجان مقابل پرسپولیس دفاع می کنیم و اجازه نمی دهیم این تیم راحت امتیاز بگیرد.

کاپیتان سابق تراکتورسازی درباره شرایط کنونی این تیم عنوان کرد: شرایط تراکتورسازی خوب نیست اما انشاءالله با حضور امیر قلعه نویی به روزهای خوب برمی گردد و هواداران خوشحال می شوند.