به گزارش افکارخبر،  یوسف قادریان در خصوص آخرین شرایط تمرینی‌اش اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و پس از چند اردو منظم با کادر جدید شرایط به کلی متفاوت شده و البته بهترین از این نیز خواهد شد.

وی افزود: روز گذشته اردوی تیم ملی کشتی فرنگی پایان یافت و برای دور جدید تمرینات آماده می‌شوم، البته برای جام باشگاه‌ها هم برنامه دارم و می‌خواهم با قدرت روی تشک بروم و رقیبان را از پیش‌رو بردارم.

دارنده مدال برنز جهان در خصوص حضورش در مسابقات جام حیدر علی‌‌اف و حذف از دور مسابقات نیز خاطرنشان کرد: ابتدا حریفی که در مسابقات جهانی موفق به شکست من شده بود را شکست دادم اما در کشتی دوم روی یک غافلگیری چند پوئن از دست دادم و نتوانستم پیروز شوم.

قادریان ادامه داد: نخستین بار بود که با هدایت بنا راهی مسابقاتی می‌شدیم و این تجربه خوبی بود. در باکو تمام حریفان جهانی حضور داشتند و در تمام اوزان حریفان خوبی بودند اما تیم ما خوب کار کرد. شکی ندارم که با بنا بهترین از این هم خواهیم شد و تازه اول راه هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای آینده دارید، عنوان کرد: پس از چند مسابقه با صلاحدید کادر فنی به وزن 85 کیلوگرم خواهم آمد و در این ارتباط تصمیم قطعی دارم، البته به خوبی می‌دانم که شرایط حضور در این وزن سخت است اما باید تلاش خودم را انجام دهم تا به مهره خوبی در این وزن تبدیل شوم.