به گزارش افکارخبر، رضا شاهرودی در رابطه با شرایط فعلی تیم سیاه‌جامگان گفت: به هر حال سیاه جامگان در ابتدای فصل بد بسته شده بود و از همین رو این تیم نیاز به تغییرات اساسی دارد. البته با جذب چند بازیکن در نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد تا در نیم فصل دوم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و امتیازات از دست رفته را جبران کند.

وی اظهار کرد: خیلی‌ها معتقدند که سیاه‌جامگان یکی از کاندیدا‌های سقوط به لیگ دسته یک است. در صورتی که اصلا این طور نیست. مطمئنا کادر فنی برای نیم فصل دوم با برنامه‌ریزی خوب شرایط تیم را در جدول بهبود خواهد داد. در حال حاضر یک بازیکن خوب نیجریه‌ای به ما اضافه شده است. از طرفی دیگر نیز ایمان موسوی شرایط خوبی دارد و می‌تواند در نیم فصل دوم ما را همراهی کند.

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان اضافه کرد: متاسفانه تیم در ابتدای فصل بد بسته شده بود. برای مثال ما در یک پست تنها یک بازیکن داریم و در صورت نیاز کسی را نداریم که جایگزین کنیم و در پستی دیگر ده بازیکن داریم. اما مطمئنا در تعطیلات نیم فصل ما نیز با جذب بازیکنان دلخواهمان به شرایط ایده‌آل باز خواهیم گشت.

شاهرودی افزود: البته تا الان هم از وقتی که ما به سیاه‌جامگان آمدیم، تیم عملکرد خوبی داشته است. اما متاسفانه روی اشتباهات فردی بازی‌هایمان را واگذار کرده‌ایم.

وی در خصوص اینکه فرهاد کاظمی در تمرینات به بازیکنان توهین می‌کند و این مساله باعث ناراحتی برخی بازیکنان این تیم شده است، تصریح کرد: چنین چیزی اصلا صحت ندارد. فرهاد کاظمی بیست و هشت سال سابقه مربیگری در فوتبال را دارد و در این چند وقت نیز هیچ وقت شاهد این مسائل نبودیم. از طرفی فرهاد کاظمی معتقد به اصول اخلاقی و دینی است و هیچگاه نمی‌آید به بازیکنان فحاشی کند!

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: به هر حال وقتی بازیکنی در ترکیب قرار می‌گیرد مربی را خوب می‌بیند و وقتی از ترکیب خارج می‌شود مربی بد می‌شود. تنها روی حرف یک نفر نمی‌شود استناد کرد. از طرفی هر کس فحش ناموس بخورد یک واکنشی از خودش نشان می‌دهد. واقعا نمی‌دانم که این حرف ها به چه علت مطرح شد. همه بازیکنان و مربیانی که با کاظمی کار کرده‌اند می‌توانند در این مورد نظر بدهند.