به گزارش افکارخبر،  مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: با روحیه بسیار خوبی به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

 

محمد نصرتی اظهار داشت: در آستانه بازی با پرسپولیس وضعیت ما خوب است. تمرینات خوبی انجام داده ایم و با روحیه بالایی که داریم مصمم هستیم بازی خوبی انجام دهیم.

 

وی افزود: پرسپولیس امسال واقعا فوتبال قابل قبولی به نمایش می گذارد و بازیکنان خطرناک و کادر فنی خوبی دارد به همین دلیل بازی سختی داریم. البته وقفه های لیگ برای همه تیم ها مشکل ساز شده و به لیگ ما ضربه می زند و اگر تیم ها از موقعیت هایی که به دست می آورند خوب استفاده کنند می توانند برنده بازی شوند.

 

وی در مورد حضور برانکو در پرسپولیس گفت: من قبلا با برانکو کار کرده ام و اگر امثال برانکو که کارنامه خوبی دارند در لیگ ما باشند به رشد و ارتقا فوتبال ما کمک می‌کنند. کارنامه برانکو مشخص است و در تیم ملی ما و چند باشگاه اروپایی و حوزه خلیج فارس کار کرده است و تجربیات خوبی دارد. بنابراین می تواند به فوتبال ما کمک کند.

 

مدافع گسترش فولاد تبریز در مورد نبودن طارمی در بازی فردا اظهار داشت: عدم حضور مهدی طارمی در این بازی کار ما را راحت تر می کند. طارمی یکی از مهاجمان خوب لیگ ما است و پتانسیل بالایی برای بهتر شدن دارد. امیدوارم قدر جوانی اش را بداند و هم به پرسپولیس و هم تیم ملی کمک کند.

 

وی در مورد عملکرد تیمش گفت: ما از 13 بازی 20 امتیاز گرفته ایم و در رتبه ششم جدول هستیم. فکر می کنم هدف گذاری باشگاه ما در شروع لیگ این بود که تیم ما در میانه جدول باشد که این هدف تا الان محقق شده است اما باید این روند را تا آخر فصل ادامه بدهیم. شاید بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم چون بازیکنانی داریم که تجربیات زیادی دارند و قهرمان لیگ و جام حذفی شده اند و در آسیا هم بازی کرده اند و چند سال است که کنار هم بازی کرده ایم و این هماهنگی می تواند به ما کمک کند.

 

نصرتی در پایان گفت: من با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس بازی کرده‌ام و طرفداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشته‌اند و امیدوارم بتوانم محبت آنها را جبران کنم. هر چند قبلا بازیکن این تیم بوده ام اما بازی مقابل پرسپولیس حساسیت خاصی برای من ندارد و مثل همیشه بازی خودم را می کنم.