به گزارش افکارخبر،  بهتر است باقی حرف‌های این مهاجم قائمشهری را در زیر بخوانید.

 

ناراحت نیستی که از بازی با گسترش فولاد محروم هستی؟

هر بازیکنی دوست دارد در تمام بازی‌ها به میدان برود اما به هر حال گرفتن کارت زرد هم اجتناب‌ناپذیر است.

اما شنیدیم برانکو معتقد است تو استرس داری؟

آقای برانکو یک مربی حرفه‌ای است ولی هر چه بگوید حتماً درست است و با جان و دل می‌پذیرم.

پس خودت هم قبول داری حین مسابقات استرس داری و بی‌دلیل اخطار می‌گیری؟

استرس به آن صورت که نه ولی به هر حال من یک بازیکن جوان هستم و باید هنوز تجربه‌اندوزی کنم. همواره در طول تمرینات و مسابقات از کادر فنی سؤالاتی می‌پرسم و همین‌طور بزرگترهای تیم تا اشتباهاتم کم و کمتر شود و امیدوارم یک روز بتوانم به طور کامل نظر سرمربی تیم را جلب کنم.

در غیاب تو و مهدی طارمی کار پرسپولیس برای گل زدن به گسترش فولاد سخت نیست؟

در مورد خودم که نمی‌توانم حرفی بزنم و ادعایی هم ندارم اما مهدی طارمی مهاجم تأثیرگذاری است. با این وجود فکر می‌کنم جری و سایر بچه‌ها بتوانند در این بازی بدرخشند و گلزنی کنند. پرسپولیس تیم بزرگی است و به یک یا دو نفر وابسته نیست.

فکر می‌کنی چه کسی بتواند در این بازی برای شما گلزنی کند؟

امید عالیشاه یا... (کمی فکر کرده و سپس می‌گوید) فرقی هم نمی‌کند. همین که ما برنده شویم کافی است. ان‌شاءا... در کنار بازی زیبا بتوانیم در این بازی خانگی پیروز شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

از پای تلویزیون این مسابقه را تماشا می‌کنی؟

اگرچه من محروم هستم اما دوست دارم کنار تیم محبوبم باشم. سعی می‌کنم برای تشویق پرسپولیس به استادیوم آزادی بروم و همان‌طور که گفتم، امیدوارم بچه‌ها با 3 امتیاز از زمین خارج شوند.

راستی اردوی کیش خوب بود؟

اردوی خوبی بود. بدن‌ها هم آماده‌تر شد اما نمی‌دانم چرا جوری صحبت می‌کنند که انگار ما به تفریح رفته بودیم. در جزیره کیش ما یک روز استراحت کردیم و با نظر سرمربی تیم به مراکز تفریحی سر زدیم ولی... بگذریم. البته می‌دانم این حرف و حدیث‌ها هم عمدی نبوده است. به هر حال این پرسپولیس را همه دوست دارند! (می‌خندد و خداحافظی می‌کند!)