به گزارش افکارخبر،  مایکل اومانیا در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: بعد از رهایی از مصدومیت در یک ماه اخیر تمرینات خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ام و در حال حاضر در بهترین شرایط بدنی قرار دارم.

 

وی درباره نیمکت‌نشینی‌اش در بازی‌های اخیر پرسپولیس نیز تصریح کرد: دلیل نیمکت‌نشینی من روشن است. خط دفاع تیم در بازی‌های اخیر عملکرد خوبی داشته و طبیعی است در این شرایط مربی نخواهد تغییری در خط دفاع تیم ایجاد کند.

 

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند تا چه زمانی دور از ترکیب ثابت این تیم باشد، تصریح کرد: من آرزو می‌کنم پرسپولیس همچنان در خط دفاع موفق ظاهر شود و نتایج لازم را کسب کنیم. من هم تلاش خود را می‌کنم هر چه زودتر به ترکیب اصلی برگردم و بازی‌های خوبی را برای تیمم انجام دهم.

 

اومانیا در واکنش به این مسئله که نیمکت‌نشینی در پرسپولیس باعث شده او دیگر به تیم ملی کشورش دعوت نشود، یادآور شد: طبیعی است وقتی بازیکنی در تیم باشگاهی خود به میدان نرود نباید انتظار داشته باشد به تیم ملی دعوت شود. در حال حاضر برای من مهم بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس است و تلاش می‌کنم این اتفاق زودتر رخ دهد. مطمئناً در کوچک‌ترین فرصت آمادگی خود را نشان خواهم داد.

 

وی همچنین در مورد اینکه اگر قرار باشد همچنان با این آمادگی بازی‌های پرسپولیس را از روی نیمکت دنبال کند در نیم‌فصل تصمیم به جدایی از این تیم خواهد گرفت یا نه؟ گفت: هر بازیکنی در یک دوران نیمکت‌نشین بوده است و من این مسئله را سال‌ها پیش تجربه کرده‌ام، اما در چند سال اخیر خیلی کم پیش آمده که چنین شرایطی پیدا کنم، مخصوصاً الان که در شرایط خوبی به سر می‌برم.

 

این مدافع کاستاریکایی تصریح کرد: همیشه دوست داشته‌ام بازیکن مؤثری برای تیمم باشم و الان هم فکر می‌کنم در صورت بازی کردن می‌توانم این شرایط را داشته باشم. تا نیم‌فصل چند بازی دیگر باقی مانده است و من الان نمی‌توانم در مورد آن زمان تصمیم بگیرم. آنچه مسلم است الان تمام فکر و ذهن من بازی کردن است.