به گزارش افکارخبر، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال از ساعت 15 در حالی برگزار می‌شود که نزدیک به 2 هزار نفر از طرفداران تبریزی در ورزشگاه یادگار امام حضور پیدا کرده‌اند. نکته جالب توجه اینجاست که در فاصله کمتر از یک ساعت و نیم به آغاز بازی استقبال خوبی از این مسابقه به عمل نیامده است. هواداران تراکتورسازی در تونل‌های ورودی ورزشگاه به صورت انگشت شمار دیده می‌شوند.

*بازیکنان استقلال در بدو ورود به ورزشگاه به زمین چمن آمده تا کیفیت زمین را بررسی کنند اما با فحاشی تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه مواجه شدند. این شعارها تا زمان خروج استقلالی‌ها از زمین ادامه داشت.

*محسن قهرمانی قبل از شروع بازی به داخل زمین چمن آمد و وضعیت دروازه‌ها و استادیوم را چک کرد.

*مسئولان برگزاری مسابقه در حال جمع‌آوری کاورها از روی زمین هستند و برف‌هایی نیز روی پیست دو میدانی وجود دارد که مشخص است از شب گذشته پارو شده است. همچنین سکوها برای نشستن تماشاگران آماده شده و هواداران می‌توانند روی سکوها نشسته و با وجود بارش برف مستقر شوند.

*یعقوب کریمی به هنگام ورود به زمین با فردین عابدینی بازیکن تراکتورسازی روبرو شد. این دو بازیکن زمانی در تیم استقلال به عنوان بازیکنان امید فعالیت می‌کردند و امروز یادآور خاطرات شدند.

*تماشاگران حاضر در ورزشگاه در روبروی جایگاه مستقر شده‌اند.