مظلومی: به هدفمان نرسیدیم

به گزارش افکارخبر، پرویز مظلومی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: اعتقادم این است که سرما بر شرایط بازی تأثیر گذاشته بود.  ما به آن چیزی که می‌خواستیم دست پیدا نکردیم و به دنبال یک امتیاز نبودیم.

وی در ادامه افزود: ما برای حفظ صدرنشینی نیاز به سه امتیاز بازی داشتیم و بیشتر زمان بازی در اختیار ما بود. البته تراکتورسازی در دقایق ابتدایی روی دروازه ما فشار آورد، اما در سایر دقایق، بازی در اختیار ما بود و فرصت‌های گلزنی داشتیم. ما در نیمه دوم در زمین حریف بازی کردیم و چند فرصت مسلم گلزنی به دست آوردیم، اما هیچکدام از آنها تبدیل به گل نشدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با یادآوری اینکه زیبایی‌های فوتبال به گلزنی است، در مورد حضور امیر قلعه‌نویی در تراکتورسازی گفت: به قلعه‌نویی تبریک می‌گویم و برای‌اش آرزوی موفقیت می‌کنم. همچنین از بازیکنانم به خاطر تلاشی که داشتند، تشکر می‌کنم.

مظلومی در خصوص خداحافظی محسن قهرمانی از داوری پس از پایان دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: محسن قهرمانی از داوران خوب ماست، که به یک‌باره برای‌اش حواشی زیادی ایجاد شد، اما به نظرم او داور خوبی بود و امروز هم قضاوت خوبی انجام داد. جا دارد به این داور خوب خسته نباشید بگویم و برای قهرمانی آرزوی توفیق داشته باشم، همچنین برای زندگی شخصی‌اش که تصمیم جدیدی برای آن گرفته است. باید بگویم یک داور خوب دیگر هم از جامعه داوران رفت.