ناکامی های سپاهان ادامه دارد

به گزارش افکارخبر، تیم سپاهان در روزی که موقعیتهای زیادی را از دست داد مقابل تیم ته جدولی راه آهن در خانه متوقف شد و به نظر می رسد از حالا به بعد فشارها روی ایگور استیماچ سرمربی سپاهان بیشتر از گذشته باشد.

در مقابل راه آهن امروز پرتعداد به دفاع پرداخت و سعی کرد تا روی ضد حملات مفید باشد که تک موقعیتهای این تیم به ثمر نرسید و در نهایت در پایان 90 دقیقه دو تیم با حساب صفر، صفر به تساوی رسیدند.

هفته چهاردهم لیگ برتر، دوره پانزدهم، ورزشگاه فولادشهر، ساعت 15:15

داور: محمدرضا فغانی کمکها: مجید ویشکایی، علی اکبر نوری

سپاهان: 

رحمان احمدی، حبیب گردانی، میلاد سرلک(81 فوزیل موسی اف)، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، وریا غفوری، محرم نویدکیا(دقیقه 57  امین جهان عالیان)، علی کریمی، حسین پاپی(دقیقه74 سعید قائدی فر)، محمدرضا خلعتبری، حسین فاضلی

سرمربی:ایگور استیماچ

راه آهن: 

ایگور ننزیچ، حسین خیری، ابراهیم کریمی، فرشاد فرجی، حمید دیو سالار، بهادر عبدی، میلاد ابطحی، سیامک کوهنورد(62امین منوچهری)، احمد مهدی زاده(78 حمید رضا علی عسگر)، میلاد محمدی(92 حمید رضا طاهر خانی) و مهرداد محمدی

سرمربی: مهدی تارتار

اخطار

حبیب گردانی(15) - خلعتبری(44) -  عبدالله کرمی(82) از سپاهان

 

شرح بازی:

سپاهان بعد از دو هفته تعطیلی در شرایطی میزبان راه‌آهن بود که در حدود 40 روز قبل موفق شده بود با هدایت محرم نویدکیا این تیم را در جریان مسابقات جام حذفی شکست دهد و به همین خاطر استیماچ تیمش را برای تکرار آن برد به میدان راه‌آهن فرستاده بود.حضور محرم نویدکیا در ترکیب اصلی سپاهان و سکونشین شدن مهدی شریفی نشان می‌داد که سرمربی کروات سپاهان بر مبنای شناختی که از بازیکنان بدست آورده دست به انجام این تغییرات زده است اما در جریان نیمه اول سپاهان تیم خطرناکی نبود و موقعیت‌های این تیم تا پشت محوطه جریمه ادامه پیدا می‌کرد و بعد توسط مدافعان پرتعداد راه‌آهن دفع می‌شد تا در نیمه اول گلی از خط دروازه‌ها نگذرد.با شروع نیمه دوم انتظار می رفت که حملات سپاهان بر روی دروازه راه آهن افزایش پیدا کند ولی به نظر می‌رسید که سپاهان زور لازم برای باز کردن دروازه راه‌آهن را ندارد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود.در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا روزهای سخت استیماچ در سپاهان ادامه داشته باشد.

بهترین بازیکن: 

ایگور دروازه‌بان راه آهن که موقعیتهای زیادی را از مهاجمان سپاهان گرفت، بدون تردید بهترین بازیکن زمین بود.

اتفاق ویژه: 

سپاهان که در این بازی بیشتر از 15 موقعیت گل داشت نتوانست از هیچکدام از فرصتهایش استفاده کند تا روند ناکامی های این تیم ادامه دار باشد.

دقایق حساس:

دقیقه 8: سپاهانی ها که دقایقی روی دروزاه راه آهن خیمه زنده بودند در جناح راست با استپ و شوت خوب فاضلی کرمی صاحب موقعیت شد که او در محوطه جریمه مرتکب خطا شد.

دقیقه 16: کرنر راه اهنی ها از جناح راست روی سر کوهنورد پایین آمد ولی ضربه سر او را  رحمان احمدی گرفت.

دقیقه 17: ضد حمله سپاهان نویدکیا را صاحب موقعیت کرد که او هم اقدام به شوت زدن کرد ولی ضربه او به اوت رفت.

دقیقه 26: بازیکنان سپاهان پر تعداد در محوطه جریمه راه آهن حاضر شدند و  چند موقعیت نصیب خلعتبری، محرم نویدکیا شد که همه آنها توسط مدافعان راه آهن برگشت داده شد و به ثمر نرسید.

دقیقه 29: در حالی که سپاهان در حمله بودند بازیکنان راه آهن مهدی زاده را صاحب موقعیت تک به تک با احمدی کردند ولی داور آفساید اعلام کرد.

دقیقه 32: کرنر سپاهان  از جناح چپ به عبدالله کرمی رسید ولی حضور پر تعداد مدافعان راه آهن اجازه کار به او نداد و دوباره توپ به فاضلی رسید او هم نتوانست کاری بکند  و برای بار سوم کرمی در ریباند توپ صاحب موقعیت شد که ضربه او از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 37: محرم نویدکیا پشت ضربه خطا ایستاد و سانتر او در محوطه جریمه روی سر هادی عقیلی فرود آمد که مدافع سپاهانی ها نتوانست این موقعیت را به ثمر برساند.

دقیقه 51: مهدی زاده جلوی محوطه جریمه با رحمان احمدی تک به تک شد و یک نوک پا می توانست دروازه سپاهان را باز کند ولی رحمان احمدی به موقع بیرون آمد و توپ را از جلوی پای مهدی زاده جمع کرد.

دقیقه 53: کریمی در محوطه جریمه راه آهن صاحب موقعیت شد و از یک زاویه بسته به توپ ضربه زد که به بیرون رفت.

دقیقه 59: حبیب گردانی از خارج از محوطه جریمه یک شوت  کات دار به سمت دروازه  ایگور فرستاد که او با جایگیری خوبی که داشت توپ را در آغوش کشید.

دقیقه 67: ضربه سر ضرب علی کریمی به دروزاه راه آهن، ایگور دروازه‌بان راه آهن را مجبور به واکنش کرد  و او نشسته با مشت توپ را به زمین برگرداند.

دقیقه 70: محمد خلعتبری پشت ضربه خطا چسبیده به محوطه جریمه راه آهن ایستاد که شوت کات دار او با واکنش خوب ایگور از محوطه جریمه دور شد.

دقیقه 77: اشتباه مهدی زاده در جلوی دروازه که قصد داشت توپ را  با سر به  ایگور دروازه بان برساند که توپ به خلعتبری رسید ولی شوت او  را ایگور گرفت.

دقیقه85: در دفیقه 85 علی کریمی یک شوت از پشت محوطه جریمه زد که ایگور مجبور شد برای  این توپ واکنش نشان دهد و توپ را از بالای دروازه به اوت بفرستد.

حاشیه ها: 

*تماشاگران سپاهان بیشتر از همه محمدرضا خلعتبری را تشویق کردند.

*سیامک کوهنورد تنها بازیکن راه آهن بود که پیش از شروع بازی به سمت نیمکت سپاهان رفت.

*ایگور استیماچ به رسم مهمام نوازی قبل از بازی به سمت نیمکت راه آهن و مهدی تارتار رفت.

*منصور ابراهیم زاده مربی سابق ذوب آهن برای تماشای بازی دوتیم سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر حاضر شد