عباسی:همان هایی که گفتند خلیج...،علیه من شعار سر دادند

به گزارش افکارخبر، سعید عباسی، درباره دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت:فکر می کنم در مجموع تماشاگران دو تیم بازی خوبی را مشاهده کردند.قلعه نویی نشان داد خیلی دل و جرات دارد که سه روز قبل از این مسابقه حساس و بزرگ مسولیت تراکتورسازی را برعهده گرفت.او حمزه را هم کنار گذاشت و تغییراتی در ترکیب داد.در هر حال قلعه نویی دوباره ثابت کرد که مربی ترسویی نیست.

وی ادامه داد:به نظرم تراکتورسازی بازی روانی ارائه کرد.البته استقلال هم خوب بود اما چون در تبریز حضور داشتیم از نتیجه ناراحتیم و فکر می کنم استحقاق پیروزی را داشتیم.من فکر می کنم تیم حرف شنو شده و مشکلات زمان تونی در تیم نیست.دیگر در تیم هر کسی حرف نمی زند و هر کسی برای خودش یک ایالت ندارد.من اطمینان دارم تراکتورسازی هفته به هفته بهتر می شود و در روند صعودی قرار خواهد داشت.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره شعارهایی که علیه خود در دقایق پایانی بازی داده شد گفت:به من گفته بودند قرار است در دقایق پایانی گروهی معدود شعارهایی را سر بدهند.حرف این دوستان این بود که هر نتیجه ای به دست بیاید،شعارهایی علیه من سر بدهند و خب پس از مساوی هم این اتفاق رخ داد.با این وجود ایرادی ندارد چون این گروهی معلوم الحال هستند و همان هایی بودند که متاسفانه شعار خلیج ...را سر دادند.وقتی گروهی از تماشاگران روبروی جایگاه به خلیج همیشه فارس جسارت کردند،ما که دیگر عددی نیستیم.

به گزارش کاپ،وی درباره اینکه چه نظری درباره قضاوت محسن قهرمانی دارد اظهار داشت:به پاس خداحافظی قهرمانی،نمی خواهم درباره داوری او صحبت کنم.ولی شخصا بر این باورم که قهرمانی کمی زیاد سوت می زد.با این وجود برای او در سایر مراحل زندگی ورزشی اش آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره اینکه وضعیت حمزه یونس به کجا رسید گفت:یونس فعلا در تبریز به سر می برد.کادر فنی فعلا او را در اختیار باشگاه قرار داده است و مافعلا تصمیم خاصی درباره او نداریم.

عباسی درباره اینکه قلعه نویی خواهان پیگیری وضعیت ادینیو شده است اظهار داشت:قلعه نویی گزینه هایی برای خط حمله دارد و یکی از آنها ادینیو است.او از ما خواست پیگیر وضعیت ادینیو در قطر باشیم.البته گزینه های دیگری هم برای خط حمله داریم و امیدواریم بتوانیم نفر موردنظر کادر فنی را بگیریم.