چشم  امید سپاهان به نقل و انتقالات

به گزارش افکارخبر، اصغر باقریان در مورد دیدارش با راه‌آهن گفت:‌وقتی نتیجه نگرفتیم یعنی خوب نبودیم. دیدار با راه‌آهن از آن دسته دیدارهایی بود که باید حداکثر امتیاز را می‌گرفتیم اما متاسفانه در ضربات نهایی که تاثیرگذار هستند عملکرد خوبی نداریم و نمی‌توانیم امتیازات لازم را به دست آوریم که این موضوع قابل قبول نیست.

وی در مورد عملکرد سپاهانی‌ها گفت: آنها زحمت خود را می‌کشند و با توجه به کمبودهایی که داریم حداکثر تلاش خود را می‌کنیم اما با این وضعیت جمع کردن امتیازات در آینده سخت می‌شود و کارمان را با دشواری مواجه خواهد کرد. باید از حالا دیگر فرصت‌ها را از دست ندهیم و امتیازات دیدارهای آینده را جمع کنیم تا به مشکل نخوریم.

باقریان در مورد وضعیت استیماچ گفت: البته زمان می‌برد تا این مربی به خوبی با شرایط وفق پیدا کند. ما باید ابتدا کمبودها را برطرف کنیم و سپس به  دنبال آن باشیم تا استیماچ نیز در مجموعه سپاهان جا بیفتد و تسلط پیدا کند.

مدیرعامل سپاهان گفت:‌در هر صورت باید کمک کنیم تا دوره انتقال سریع‌تر طی شود. همچنین بازیکنان جوان در تیم جا بیفتند و مشکل کمبود بازیکن نیز در مجموعه سپاهان رفع شود.

وی در پایان در مورد اینکه آیا با این نتیجه به استیماچ اولتیماتوم خواهد داد یا خیر، گفت:‌خیر چرا که او کاری که باید انجام دهد را انجام داده هر چند که شرایط از قبل قابل پیش‌بین بود. باید سعی کنیم دوره انتقال را کوتاه کنیم و سریع‌تر به اهدافی که مدنظرمان است برسیم.