بهانه های شهباززاده برای گلنزنی استقلال

به گزارش افکارخبر، عباس سرخاب در خصوص دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: به نظرم بازی فیزیکی و خوبی برگزار شد و اگر این مسابقه گل داشت مسابقه هفته لقب می‌گرفت.

وی افزود: قلعه نویی هم به تراکتورسازی آمده بود و او به نوعی به لیگ برتر بازگشت و فکر می‌کنم استقلال و تراکتورسازی رقابت خوبی درآینده در لیگ برتر خواهند داشت. به نظرم تساوی عادلانه بود ولی استقلال در نیمه دوم خیلی مسلط بود و دفاع تراکتورسازی نیز خوب کار کرد و خط حمله استقلال چندان چنگی به دل نزد.

مهاجم دهه 60 تیم استقلال در خصوص عملکرد سجاد شهباززاده و انتقاد به این بازیکن به خاطر عدم گلزنی گفت: ممکن است زمانی یک بازیکن از ترکیب تیم دور باشد و افت کند. شهباززاده بازیکن مهمی برای استقلال بوده و هست ولی نتوانست در این مدت خوب عمل کند. از طرفی دیگر جابر انصاری عالی کار کرده و در تفکرات مظلومی جا گرفته است. به اعتقاد من شهباززاده خودش در این بحران مقصر است و باید بیشتر تلاش کند و خودش را با تفکرات مربی تطبیق دهد.

سرخاب تاکید کرد: مظلومی و هر مربی دیگری که به استقلال می‌آیند می‌خواهند نتیجه بگیرند و این بازیکن است که باید خودش را به سیستم و مربی تحمیل کند.

شهباززاده چندی پیش مدعی شد نبود بازیکن مثل کرار و جباری باعث شده تا او نتواند مثل گذشته موفق باشد که سرخاب پاسخ داد: کرار که در این سال‌ها برای استقلال خوب کار نکرد و درخشش او جرقه‌ای بود ولی قبول دارم مجتبی جباری یک بازیکن هنرمند و تاثیرگذار است. درست است که جای خالی بازیکن مثل جباری حس می‌شود ولی این دلیل نمی‌شود که یک مهاجم گل نزند و بگوید نبود فلان بازیکن تاثیرگذار است.

سرخاب در خصوص ضعف خط حمله استقلال طی هفته‌های اخیر بخصوص در بازی با نفت، سایپا و تراکتورسازی گفت: استقلال در برهه‌ای عالی کار کرد ولی تیم‌های دیگر روش گلزنی استقلال را آنالیز کردند و به نظرم مظلومی باید حربه جدیدی برای وضعیت حملات تیمش پیدا کند. همان طور که این روزها دفاع تیمی استقلال خوب کار می‌کند باید به فکر خط حمله بود چون تا گل نزنی امتیازی کسب نخواهی کرد.

سرخاب در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با وجود ذوب آهن، سپاهان و حتی پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی دارد گفت: لیگ به روزهای حساس خودش رسیده و همه تیم‌ها محتاط شده‌اند. در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچکتر می‌شود و وقتی دیروز به بازی‌ها دقت کردم فقط سایپا 4 گل زده بود و بقیه تیم‌ها یا مساوی کردند یا با حداقل گل به برتری رسیدند. استقلال نسبت به شروع فصل هماهنگ ‌تر شده ولی باید به فکر ساختار حمله‌اش باشد و اگر با همین رویه ادامه بدهد قهرمان نمی‌شود چون ذوب آهن ، سپاهان و حتی صبای قم امتیازات خوبی را جمع کرده‌اند.