به گزارش افکارخبر، چند هفته بعد از پایان رسمی همکاری فدراسیون والیبال ایران با اسلوبودان کواچ، سرپرست تیم ملی شرایط فسخ قرارداد او را اعلام کرد.

امیر خوش‌خبر گفت: ما حتی به فرض اینکه با لوزانو قرارداد امضا نکنیم، که خیلی خیلی ضعیف است باز هم نمی توانستیم به کواچ برگردیم. ابهت سرمربی قبلی تیم در سیستم و بین بازیکنان شکسته بود به همین دلیل کاملا از او صرف نظر کردیم. اما در خصوص اینکه با چه فرمولی دستمزدش را دادیم باید شفاف بگویم که او ۱۰ ماه حقوقش را طبق قانون باید می گرفت اما نظر فدراسیون این بود که بتوانیم ۳ ماه حقوقش را بدهیم و مابقی قراردادش را هم صرف نظر کند. با توجه به اینکه او هم پیشنهادی از باشگاه پروجا داشت، خیلی تاکید می‌کرد که موافقت نامه فدراسیون را بگیرد. در نهایت نامه را به او دادیم و قردادش کاملا فسخ شد.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره اعلام برخی اسامی در محافل غیر رسمی به عنوان دستیاران ایرانی لوزانو گفت: واقعا نمی‌دانم این شایعات از کجا در می‌آید. هنوز واقعا در این باره تصمیمی گرفته نشده است. این حرف ها بیشتر زایده ذهن افراد است و مبنای درستی ندارد. لیست گروه بزرگی از مربیان لیگ و سرمربیان شاخص ایرانی را آماده کردیم. مشخصات و رزومه سوابق آنها را هم تهیه کرده ایم تا لوزانو ببیند تا در این باره تصمیم درستی بگیریم. شاید او هم بخواهد مثل ولاسکو شیوه و نوع تمرینات مربیان باشگاهی را ببیند و بعد انتخاب کند. شاید هم معیارهای دیگری داشته باشد. ما تعدادی از نفرات را قطعا کنار تیم ملی خواهیم داشت. یکسری را هم دعوت خواهیم کرد که در کنار لوزانو باشند. شاید چهار ، پنج مربی خوب را دعوت کنیم و در کنارش قرار دهیم تا در نهایت بهترین‌ها در کنار تیم ملی باشند.