نبرد پرسپولیس با تبریزی ها
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 3 دیدار پیگیری می شود که در حساس ترین دیدارها پرسپولیس میزبان گسترش فولاد خواهد بود.

 

سیاه‌جامگان – ذوب‌آهن؛ مصاف صدر و ته جدولی‌ها

 

2 تیم سیاه‌جامگان مشهد و ذوب‌آهن اصفهان در‌حالی دوشنبه و در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند که حال و روز 2 تیم با یکدیگر تفاوت دارد.

 

مشکی‌پوشان با کسب تنها 8 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند و سبز‌پوشان اصفهانی نیز با هدایت گل‌محمدی عملکرد خوبی را داشتند و با کسب 23 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند و موفق شدند به فینال جام حذفی راه پیدا کنند.در این دیدار بهروز فروغی‌افشار از سیاه‌جامگان محروم است و ذوب‌آهن نیز هیچ محرومی در این دیدار نخواهد داشت.

دیدار این 2 تیم ساعت 14:30 در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.

 

استقلال خوزستان – پدیده؛ پپ وطنی در صدد صدر‌نشینی

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر و در ورزشگاه غدیر اهواز دو تیم استقلال خوزستان و پدیده مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند. 

 

آبی‌های خوزستان می‌توانند با پیروزی مقابل پدیده و لغزش استقلال در تبریز صدر‌نشین شوند و قهرمانی در نیم فصل را کسب کنند .

 

شاگردان ویسی هم‌اکنون با 26 امتیاز  و گل زده کمتر نسبت به آبی‌پوشان پایتخت در رده دوم جدول قرار دارند و می‌توانند با پیروزی مقابل پدیده و لغزش استقلال صدرنشین لیگ پانزدهم شوند اما از طرفی دیگر شاگردان مهاجری افت و خیز زیادی داشتند و با کسب 16 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند.

 

در این دیدار رحیم زهیوی از استقلال محروم است و مجتبی روشن‌گر به دلیل بی‌انضباطی نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند. دیدار این 2 تیم ساعت 15:00 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

 

پرسپولیس – گسترش فولاد؛ نبرد دوم پایتخت‌نشین‌ها با تبریزی‌ها

آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر با برگزاری دیدار پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز به اتمام می‌رسد و باید دید تا پایان این هفته چه تیمی صدر‌نشین می‌ماند.

 

سرخ‌پوشان با هدایت برانکو رفته رفته شرایط خود را بهبود می‌بخشند و با کسب 11 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند و این در حالی است که آبی‌پوشان تبریز با یک امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس ششم هستند.

 

در این دیدار مهدی طارمی و علی علی‌پور از پرسپولیس محروم هستند و شاگردان کمالوند با تمام بازیکنانش در این دیدار شرکت می‌کند.

 

این دیدار ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.