به گزارش افکارخبر، نشستن امیر قلعه نویی روی نیمکت تراکتورسازی آن هم مقابل استقلال باعث شد تا این مربی طبق عادت همیشگی قبل از بازی به سمت نیمکت نشینان تیم سابق خود رفته و با آنها به خوش و بش بپردازد. یکی از این حاضران منصور پورحیدری سرپرست و مدیر تیم بود و نقش استادی بر گردن امیر داشت. سرمربی تراکتور به همین خاطر به سمت پورحیدری رفت و در آغوش او قرار گرفت. آن هم در روزهایی که همه می دانند استاد و شاگرد اختلاف نظرهای بسیار زیادی با هم دارند و روابط اخیرشان چندان حسنه نیست.

 

فصل پیش وقتی امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بود منصور پورحیدری به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه بارها نسبت به تصمیمات این سرمربی انتقاد کرد که اوج این انتقادات برمی گشت به ماجرای کنار گذاشتن رحمتی از جمع آبی پوشان. امیر که بدجوری تحت فشار قرار داشت پاسخ پورحیدری را داد تا همین اتفاق زمینه را برای شکرآب شدن روابط استاد و شاگرد فراهم کند.

 

 

 

در انتهای فصل قلعه نویی از استقلال جدا شد تا پرویز مظلومی جایش را بگیرد و پیرو آن پورحیدری دوباره به نیمکت بازگشته و اینبار نقش مدیر و سرپرست را بازی کند. وقتی دیروز قبل از آغاز بازی استقلال و تراکتور این دو نفر در آغوش یکدیگر قرار گرفتند، این سوال ذهن طرفداران استقلال را به خود مشغول کردکه آیا اختلافات کهنه و ریشه دار این 2نفر حل شده یا این دیده و روبوسی ها مصنوعی است؟ جواب این سوال را فوتبالی های ایران به خصوص طرفداران استقلال می توانند به زودی بگیرند. پس منتظر گذر زمان باشید.