هم استقلال مرا می خواست هم پرسپولیس

به گزارش افکارخبر، ابراهیم صادقی در مورد رسیدن به رکود 400 بازی در لیگ برتر، گفت: از رسیدن به این رکورد خوشحالم اما خوشحالی من از یک مسئله بیشتر است اینکه رسانه‌ها به بازیکنانی به جز بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس هستند هم توجه می‌کنند. در باشگاه‌های دیگر هم چنین بازیکنانی داریم. بازیکنی مثل قاسم حدادی‌فرد که در ذوب‌آهن حضور دارد و پیشنهادهای خوبی هم دارد اما همچنان در ذوب‌آهن می‌ماند. امیدوارم این فصل بتوانیم با سایپا سهمیه آسیایی بگیریم.

صادقی در مورد حمایت مایلی‌کهن از او در روز گذشته گفت: من همیشه از مایلی‌کهن تشکر کردم. او روز گذشته هم بدون آنکه کسی او را دعوت کند به ورزشگاه آمد و برای من کادو هم آورد. مایلی‌کهن برای فوتبال سایپا زحمات زیادی کشیده است و بیش از 50 بازیکن جوان را در این سال‌ها به فوتبال سایپا معرفی کرده است. فوتبال سایپا مدیون اوست.

وی در مورد اینکه رسانه‌ها به باشگاه‌های کم‌طرفدار هم به خاطر بازیکنان مثل او توجه می‌کنند، گفت: طبیعی است که رسانه‌هابه استقلال و پرسپولیس بپردازند چون این باشگاه‌ها پرطرفدار هستند. باشگاه های دیگر مثل تراکتورسازی، سپاهان، نفت آبادان و ملوان هم پرطرفدار هستند. البته سایپا هم باید برای جذب هوادار بیشتر فعالیت کند اما توجه به بازیکنانی مثل من از سوی رسانه‌ا هم جای تشکر دارد.

صادقی در مورد اینکه در این سال‌ها از اسقتلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته یا نه گفت: بعد از آنکه با سایپا قهرمان شدیم از استقلال که ناصر حجازی سرمربی‌گری آن را برعهده داشت پیشنهاد جدی داشتم. دو سال بعد از آن هم از پرسپولیس علی دایی پیشنهاد جدی داشتم. شرایط مالی هر دو باشگاه هم بهتر از سایپا بود. با این حال ترجیح دادم در سایپا بمانم. باشگاه‌های دیگر هم پیشنهادهای مالی بهتر از سایپا هم به من ارائه کردند اما خوشحالم که در سایپا ماندم. شخصیت و وجه‌ای که در جامعه فوتبال ایران دارم و مردم به من لقب وفادار را می‌دهند اکنون برایم بیش از میلیاردها تومان ارزش دارد.

 

صادقی در مورد اینکه برخی می‌گویند او هنوز به رکورد 400 بازی در لیگ برتر نرسیده، گفت: دو فصل قبل از آن که لیگ برتر آغاز شود من برای سایپا بازی کردم. در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم برای سایپا بازی کردم. تعداد بازی‌هایمان برای سایپا بیش از 400 مسابقه است.

وی در مورد اینکه به مربیگری فکر می‌کند یا نه، گفت: در حال حاضر اصلا به خداحافظی از فوتبال فکر نمی‌کنم. شرایط بدنی خوبی دارم و از نظر ذهنی هم آماده بازی هستم. در 14 هفته لیگ برتر این فصل هم در هر 14 مسابقه بازی کرده‌ام. در 11 بازی بازیکن فیکس بودم و در سه مسابقه هم بازیکن ذخیره اما بعد از آنکه روزی فوتبال را کنار بگذارم به مربیگری فکر می‌کنم.