به گزارش افکارخبر، محمد پنجعلی درباره شکست سنگین تیم امید پرسپولیس برابر امید استقلال با نتیجه ۶ بر ۲ با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: خط دفاعی تیم ما خوب کار نکرد و روی ضد حملات گل خوردیم. بازیکنان در این مسابقه عملکرد خوبی نداشتند ولی چند بازیکن اصلی ما در خط دفاعی غایب بودند و مربیان مجبور بودند از بازیکنان خط هافبک در پست دفاع استفاده کنند.

وی افزود: تیم‌های پایه ما به خاطر مشکلاتی که پیش از شروع فصل وجود داشت، کار را دیرتر شروع کردند و از نظر بدنی نسبت به سایر تیم‌ها عقب هستیم. هرچند به جز بازی با استقلال، در سایر مسابقات نتایج خوبی گرفته‌ایم.

مدیر آکادمی پرسپولیس درباره ۶ تایی شدن این تیم مقابل استقلال، تاکید کرد: اول از همه باید بگویم که ما هرچقدر هم که از استقلال ۶ گل بخوریم، با بازی تاریخی سال ۱۳۵۲ قابل مقایسه نیست. آن نتیجه در تاریخ ثبت شده است. حالا اگر استقلال دلش با این صحبت‌ها خنک می‌شود، اشکالی ندارد! ضمن اینکه ما علاوه بر آن بازی تاریخی، یکبار در زمین خاکی هم استقلال را ۶ تایی کردیم!

پنجعلی در ادامه یادآور شد: البته اصلا از نتیجه رقم خورده راضی نیستیم. فردا (سه شنبه) هم در محل باشگاه با کمیته فنی تیم‌های پایه جلسه‌ای داریم تا درباره نتیجه این مسابقه نظر مربیان را جویا شویم.

مدیر آکادمی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا امکان تغییر سرمربی تیم امید پرسپولیس با این نتیجه وجود دارد یا خیر، گفت: خیر، ما قصد تغییر کادر فنی را نداریم چون به جز این بازی در سایر مسابقات نتایج خوبی گرفته‌ایم. ضمن اینکه هدف اصلی تیم‌های پایه سازندگی است نه نتیجه گیری.