به گزارش افکارخبر، با صدور آی تی سی لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی، دو بازیکن برزیلی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، این بازیکنان از آغاز نیم‌فصل دوم مسابقات برای طلایی‌پوشان اصفهان به میدان خواهند رفت.

این دو بازیکن که قرار بود از ابتدای فصل در ترکیب طلایی‌پوشان بازی کنند، با توجه به مشکلاتی که در صدور آی تی سی آنها به وجود آمد، در نیم‌فصل نخست، غایب بزرگ تمرینات سپاهان بودند.

پریرا و پادوانی هفته گذشته از کشور خود به اصفهان بازگشتند و در تمرینات طلایی‌پوشان حاضر شدند تا با صدور آی تی سی برای این تیم به میدان بروند.

سرپرست سپاهان درباره شرایط این بازیکنان گفت: این دو بازیکن که به تازگی به تمرینات سپاهان اضافه شده‌اند، از نیم‌فصل دوم به ترکیب ما اضافه می‌شوند و با اضافه شدن آنها، شرایط تیم بسیار بهتر می‌شود.

رسول خوروش افزود: البت تیم ما به جذب بازیکن نیاز دارد و باید در ادامه یکی دو بازیکن در پست‌های مختلف به تیم اضافه شود و در پست‌های مهاجم و هافبک دو بازیکن را جذب می‌کند.

وی ادامه داد: البته سرمربی تیم هنوز لیست بازیکنان مد نظر خود را ارائه نکرده و تنها اعلام شده که باید دو بازیکن به ترکیب تیم اضافه شود. با توجه به اینکه فوزیل موسایف و علی کریمی در پست هافبک دفاعی برای تیم حضور دارند، در پست هافبک، به دنبال جذب یک هافبک هجومی هستیم.

به گزارش مهر، سپاهان در نیم‌فصل نخست مسابقات با مشکلات مصدومیت وریا غفوری و محرم نویدکیا نیز دست و پنجه نرم می‌کرد اما در حال حاضر، با بازگشت این دو بازیکن، شرایط آنها بهتر از گذشته شده است.

طلایی‌پوشان اصفهان در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جمعه ۲۷ آذر به مصاف تیم پدیده مشهد می‌روند.