به گزارش افکارخبر،  جلال‌الدین علی‌محمدی در خصوص پیروزی یک بر صفر صبا مقابل ملوان اظهار داشت: ما از اهمیت این بازی با خبر بودیم چرا که می‌دانستیم 3 امتیاز این بازی به ما خیلی کمک می‌کند و می‌تواند ما را در بالای جدول حفظ کند، در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم اما در بین دو نیمه با صحبت‌های علی دایی متفاوت شدیم و در نیمه دوم هم خود من و هم سایر بازیکنان عملکرد بهتری را به نمایش گذاشتند. در هر صورت خدا را شکر می‌کنم در روزی که شاید خیلی خوب نبودیم اما پیروز شدیم.

وی در مورد گل 3 امتیازی که به ثمر رساند، تاکید کرد: به هر حال اینگونه گل‌ها شیرین‌تر هستند، دیروز روز سختی را سپری کردیم، این پیروزی به ما کمک کرد که از لحاظ روحی و روانی شرایطمان بهتر شود، ما دیدار مقابل استقلال را پیش رو داریم که فرصتی برای تمرین نداریم اما از لحاظ روحی و روانی بهتر شدیم که همین مسئله به ما در دیدار مقابل استقلال کمک خواهد کرد.

بازیکن صبا درخصوص اینکه حمید استیلی اعلام کرده بازیکنان صبا بازی جوانمردانه را رعایت نکردند گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ داده باشد چرا که ما از قصد توپ را بیرون نزدیم، پیش از آن بازیکنان ملوان 3-2 بار خود را روی زمین انداخته بودند که همین مسئله وقفه‌ای در بازی رخ می‌داد، در آن صحنه هم که پژمان نوری روی زمین افتاده بود خطایی صورت نگرفت، پیش از آن که بازیکنان ملوان روی زمین می‌انداختند ما توپ را به بیرون می‌زدیم این در حالی بود که در ضد حمله بودیم و فرصت گلزنی داشتیم. به هر حال فکر می‌کنم حق طبیعی‌مان بود که از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. نمی‌توان دائم در ضد حمله بازیکنان حریف خود را روی زمین بیاندازند و بعد ما فرصت گلزنی را از دست بدهیم هرچند که پس از آن بازیکنان ملوان هم دیگر توپ را به بیرون نزدند و این مسئله طبیعی شده بود.

علی‌محمدی در مورد قضاوت داور خاطرنشان کرد: داوری مشکل خاصی نداشت و فکر می‌کنم قضاوت داور خوب بود، در صحنه‌ای که پژمان نوری اخراج شد کارت زرد دومش را دریافت کرد و اتفاق تاثیرگذار دیگری هم رخ نداد.

وی در مورد دیدار مقابل استقلال خاطرنشان کرد: سخت‌ترین بازی نیم‌فصل خود را خواهیم داشت، به هر حال بازی مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه خاصی دارد و بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند همانطور که در دیدار مقابل پرسپولیس برای پیروزی به میدان رفتیم در این دیدار هم به دنبال برد خواهیم بود تا بتوانیم در بالای جدول باقی بمانیم.