رهبری فرد چون طرد شده می خواهد خودش را مطرح کند

به گزارش افکارخبر، بهروز سلطانی در واکنش به انتقادهای بهروز رهبری‌فرد نسبت به اتفاقات تیم‌های پایه پرسپولیس اظهار داشت: رهبری‌فرد فقط سر و صدا می‌کند. او هیچ‌وقت احترام بزرگتر را نگه نمی‌دارد. او غیر از یک نفر پشت سر همه صحبت کرده است.

وی ادامه داد: آقای رهبری‌فرد من حداقل 10 شاگرد خوب در تیم‌های دیگر دارم، بعد چطور می‌گویی کار من خروجی نداشته است؟ اصلاً به چه حقی در مورد من و کارم حرف می‌زنی؟ مطمئن باش به زودی مسائل موسسه محک را رو می‌کنم.

مربی تیم‌های پایه پرسپولیس در خصوص اینکه رهبری‌فرد مدعی شده از طرف پدر برخی از بازیکنان پیشنهاد دریافت پول و زمین داشته و این مسائل در سال‌های گذشته هم در تیم‌های پرسپولیس وجود داشته است، خاطرنشان کرد: اگر مربیان تیم‌های پایه پول می‌گرفتند، چرا همه با پراید و موتور به تمرین می‌آیند؟ اتفاقا فقط تو بودی که با ماشین آنچنانی به تمرین می‌آمدی. اگر ما اهل پول گرفتن بودیم که وضع‌مان خوب بود.

سلطانی افزود: غیر از تیم جوانان، بقیه تیم‌های پایه 10 روزه بسته شدند و همه مشکل داریم. الان غیر از رهبری‌فرد هیچ پیشکسوت یا مربی علیه باشگاه صحبت نمی‌کند. ما هیچ مشکلی با باشگاه نداریم. اتفاقا خود رهبری‌فرد یا با پسرش یا با دوستش به تمرین می‌آمد و نیم‌ساعته هم می‌رفت! به خدا او هیچ‌ چیزی از مربیگری نمی‌داند و یک تمرین ساده هم بلد نیست.

وی در مورد اینکه چرا ادموند بزیک از سمتش در تیم امید پرسپولیس برکنار شد هم گفت: ادموند بزیک یک فرد با شخصیت و بسیار محترم است. اگر کسی پولی می‌گرفت، حتما بزیک می‌دید و این مسئله را عنوان می‌کرد. اگر او از سمتش برکنار شد، تصمیم باشگاه بود وگرنه یک بار هم علیه کسی صحبت نکرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: رهبری‌فرد فقط دنبال این بود که چند میلیون پول بگیرد وگرنه بیشتر وقت خود را در شهرداری و جاهای دیگر می‌گذارند. جالب اینجاست که وقتی او را می بینیم و می‌گوییم چرا فلان حرف را در رسانه‌ها زدی می‌گوید من حرفی نزدم و خبرنگاران از خودشان مصاحبه می‌زنند!

سلطانی در پایان اظهار داشت: رهبری‌فرد یک شخص طرد شده در ورزش است که می‌خواهد با این حرف‌ها خودش را مطرح کند. من کلاس مربیگری گذارنده‌ام در شرایطی که رهبری‌فرد یک کلاس هم نگذرانده است. اگر من این‌طور حرف می‌زنم به خاطر این است که دیگر کارد به استخوانم رسیده است، چون رهبری‌فرد تنها کسی است که همیشه علیه پیشکسوتان صحبت می‌کند.