به گزارش افکارخبر، حسینی در رابطه با آخرین وضعیتش بعد از مصدومیت طولانی مدتی که برایش به وجود آمده اظهار داشت: به هیچ عنوان فکر نمی کردم مصدومیتم تا این حد به طول بینجامد. حتی یک بار در تمرینات گروهی شرکت کردم و فکر می کردم خیلی زود بتوانم به میادین برگردم اما به خاطر کمبود امکاناتی که در باشگاه نفت وجود داشت من به اشتباه به تمرینات گروهی وارد شدم و در واقع تشخیص اشتباهی درباره مصدومیت من داده شد. الان هم همچنان فیزیوتراپی می کنم و فکر می کنم تا 20 روز دیگر بتوانم به میادین بازگردم. 

وی همچنین با تشریح تشخیص اشتباه مصدومیتش از سوی کادر پزشکی باشگاه نفت عنوان کرد: پزشکان تیم نفت به من گفتند که تو مشکلی نداری و می توانی به راحتی تمرین کنی. همین موضوع باعث شد من دوباره آسیب ببینم و همه می دانید که وقتی یک بازیکن دو بار پشت سر هم دچار مصدومیت می شود دیگر بازگشتش خیلی سخت است. این اشتباهی بود که هم خودم و هم پزشکان انجام دادند که البته بیشتر آن را از سوی پزشکان تیم نفت می بینم.

مدافع ملی پوش نفت تهران همچنین تصریح کرد: به خاطر این مصدومیت چند بازی حساس را از دست دادم اما در تلاش هستم تا خیلی خوب تمرین کنم و با قدرت بازگردم. زیر نظر خانم محمدی و دکتر نوروزی کارهای فیزیوتراپی ام را انجام می دهم و هیچ عجله ای برای بازگشت ندارم چون اگر خدای نکرده برای بار سوم دچار آسیب دیدگی شوم دیگر از نظر روحی و روانی هم بازگشت برای من بسیار سخت است.

وی درباره اینکه در این روزها عکس های زیادی از مطب دکتر نوروزی با حضور بازیکنان بزرگ فوتبال کشورمان منتشر می شود، گفت: بله. خدا را شکر اینجا هر روز جشن تولد است. امروز هم که جشن تولد وحید شمسایی بود. البته این را بگویم که همین جو خوب می تواند از نظر روحی روی همه بازیکنانی که مصدوم هستند تاثیرگذار باشد. 

 

حسینی درباره اینکه نفت در ماه های اخیر مصدومان زیادی داده اذعان داشت: شنیدم دیروز علیرضا بیرانوند و سعید لطفی هم مصدوم شدند. متاسفم که هر بازی این اتفاق برای یکی از بازیکنان نفت رخ می دهد و منصوریان این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. الان که اطرافم را در مطب دکتر نوروزی نگاه می کنم می بینم اکثر بازیکنان نفت به جای اینکه به تمرین بروند به اینجا آمده اند و به نحوی تمرین را اینجا دور هم برگزار می کنیم.

وی با اشاره به برد روز گذشته نفت مقابل فولاد گفت: پیروزی دیروزمان بسیار خوب بود و مرا کاملا به آینده امیدوار کرد. بازیکنانی که این روزها در غیاب بازیکنان اصلی به میدان می روند زحمات زیادی می کشند و فشار زیادی را تحمل می کنند. البته به نظرم چند بازیکن هستند که فعلا در نفت جور همه را می کشند و باید به آنها تبریک گفت.

مدافع ملی پوش نفت در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات مالی و گلایه اش از عدم توجه باشگاه نفت به وی در زمان مصدومیتش آیا در نیم فصل دوم نیز در این تیم به میدان می رود یا خیر، بیان داشت: مشکلات مالی که در تمام باشگاه ها وجود دارد و خیلی هم برای من مهم نیست اما اینکه در زمان مصدومیت من مسئولان باشگاه توجه زیادی به روند درمانی ام نکردند و حتی تشخیص اشتباه پزشکان باعث شد بیشتر از میادین دور بمانم جای گلایه هم دارد. با این حال هنوز تصمیمی برای آینده نگرفتم اما با نفت قرارداد دارم و در خدمت این باشگاه هستم.