به گزارش افکارخبر، آتیلا حجازی درباره برگزاری مراسم اکران فیلم مستند من ناصر حجازی هستم اظهار داشت: «شب خاطره انگیزی را در کنار دوستداران پدر سپری کردیم. مهم استقبال مردم بود. آنها از اول تا پایان فیلم هیجان داشتند. حتی برخی بیرون ایستاده بودند. من که از سینما سر رشته ای ندارم اما وقتی از دوستان حاضر در سینما سوال می کردم می گفتند که استقبال فوق العاده ای صورت گرفته و این نوع استقبال از فیلم فقط در دوره جشنواره فجر اتفاق می افتد.»

 

وی ادامه داد: «قرار نیست یک فیلم رضایت همه را جلب کند. 4 تا انتقاد هم قطعا وجود دارد. همانطور که در سایت های منتسب به برخی آقایان ما نقد می شویم امیدوارم دوستان هم این نقدها را تحمل کنند هر چند آن چیزی که در این فیلم صحبت شده است، مستند است و تاریخ را نمی شود تحریف کرد. این را هم نباید فراموش کنیم که ما هم در ساخت این فیلم نقشی نداشتیم و گروهی بودند که یک سال و نیم تحقیق کردند.»

 

مربی پیشین استقلال درباره دیدار آبی پوشان مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: «در این بازی استقلال در نیمه اول منطقی دفاع کرد. در ضد حملات هم خطرناک بود. آرش و کریمی دو فرصت صد در صد را نزدند. در نیمه دوم یک رحمتی یک واکنش عالی داشت و تراکتور فرصت هایی داشت. در مجموع فکر می کنم استقلال شانس بیشتری برای پیروزی داشت. البته باید گفت که مسابقه حذفی متفاوت تر خواهد بود. فکر می کنم دو تیم در آن بازی با احتیاط بیشتری عمل می کنند.»

 

وی درباره انتقادات نسبت به روش بازی استقلال و اینکه تیم شیوه هجومی ندارد گفت: «من یک سوال از عزیزان منتقد دارم. اگر استقلال هجومی بازی می کرد و نتیجه نمی گرفت آنها چه می گفتند؟ استقلال صدرنشین است. نتایج تیم خوب است. مگر زمان پدرم تیم خوب بازی نمی کرد؟ یادتان نرفته که برخی افراد چه بر سرش آوردند.»

 

مربی پیشین استقلال خاطرنشان کرد: «انتقاد در این شرایط خطی است و قسم می خورم پشت پرده دارد. حالا اینکه چه افرادی پشت ماجرا قرار دارند را نمی دانم. زمان صمد مرفاوی هم همین بود. تیمش در صدر جدول بود مرتب انتقاد می شد. حساب طرفداران واقعی استقلال را از 1000 نفر جدا کنید. استقلال تیمی نیست که 2000 تماشاگر داشته باشد ولی برخی هستند که خطی عمل می کنند. اگر این رویه درست است، هواداران بارسا پس از تساوی اخیر تیم شان باید انریکه به خاک و خون می کشیدند.»

 

وی ادامه داد: «هواداران واقعی استقلال این 500 نفر نیستند. رفتار این طرفداران غیرعادی است. اگر تیم ششم جدول باشد انتقاد درست است. باید انصاف داشته باشیم. من نه با پرویز مظلومی هستم نه کس دیگری و حرفم این است که باید منطقی حرف بزنیم.»

 

حجازی درباره اینکه مهدی رحمتی پیش از بازی با تراکتورسازی به سمت قلعه نویی نرفت گفت: «این نظر شخصی اوست و من حق دخالت ندارم. حتما رحمتی یک سری دلایل داشته است. هیچ اجباری نیست شوهای نمایشی را در فوتبال مان انجام بدهیم. این ها لوس بازی است. گل بگیریم و قربان صدقه برویم ولی وسط بازی فحش ناموس به همدیگر بدهیم. کجای دنیا این کارها هست؟ باور کنید به چشم دیده ام و به گوش شنیده ام چنین اتفاقاتی رخ داده است.»