قرعه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد/قرعه سخت بارسا برای صعود

به گزارش افکارخبر، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای تعیین بازی‌های 16 تیم راه‌یافته به اولین دور از مراحل حذفی مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز، امروز (دوشنبه) ساعت 14:30 به وقت تهران در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار و بر اساس آن مشخص شد تیم فوتبال یوونتوس نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها باید تاوان از دست دادن فرصت صدرنشینی در گروه D‌ را با جدال با بایرن‌مونیخ، بدهد.

پاری‌سن‌ژرمن، قهرمان سه فصل اخیر لوشامپیونه فرانسه نیز که در کورس صدرنشینی گروه A از رئال‌مادرید کم آورد و به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد، نیز کار خود را در مراحل حذفی باید با جدال با چلسی آغاز کند. رئال مادرید نیز با رم دیدار خواهد کرد. همچنین آرسنال و بارسلونا نیز به مصاف هم می‌روند.

بر اساس قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی‌‌های این مرحله به شرح زیر است:

رم - رئال‌مادرید

خنت - ولفسبورگ

پی‌اس‌وی آیندهوون - اتلتیکومادرید

دیناموکیف - منچسترسیتی

آرسنال - بارسلونا

یوونتوس - بایرن‌مونیخ

پاری‌سن‌ژرمن- چلسی

بنفیکا - زنیت

در سیدبندی قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های رئال‌مادرید، ولفسبورگ، اتلتیکومادرید، منچسترسیتی، بارسلونا، بایرن‌مونیخ، چلسی و زنیت به عنوان صدرنشینان گروه‌های خود در گلدان یک قرار گرفته بودند و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، پی‌اس‌وی آیندهوون، بنفیکا، یوونتوس، رم، آرسنال، دیناموکیف و خنت بلژیک در گلدان دوم قرار گرفته بودند.

بازی‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا طی دو هفته در روزهای 16، 17 فوریه سال 2016(27 و 28 بهمن 94) 23 و 24 فوریه (4 و 5 اسفند) و بازی‌های دور برگشت نیز در بازه زمانی دو هفته‌ای در روزهای 8، 9،‌15 و 16 مارس (18،19، 25 و 26 اسفند) بزگرار می‌شوند.

فینال این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن‌سیرو، استادیوم خانگی تیم‌های میلان و اینتر برگزار می‌شود.