به گزارش افکارخبر، علی حمودی بازی روز گذشته تیمش مقابل استقلال اظهارداشت:بازی درگیرانه ای بود و هر دو تیم موقعیت های زایادی داشتند اما در نهایت امتیاز ها تقسیم شد.متاسفانه هواداران از این تساوی خیلی خوشحال نبودند ما به خوبی می دانیم که تراکتورسازی تیم بزرگی است و باید پیروز میدان باشد.تلاش می کنیم تا بازی های بهتری ارائه دهیم و تراکتور را به جایگاه واقعی اش نزدیک کنم.

وی درباره حضور امیر قلعه نوعی در تراکتورسازی گفت:فکر می کنم که تیم احتیاج به یک شوک داشت و باید به سرمربی جدید فرصت داد تا بتواند تیم را به یک ثباتی برساند.

مدافع تیم تراکتورسازی درباره اینکه مدیر عامل سپاهان از مدت ها پیش اعلام کرده است که حمودی بازیکن سپاهان است و باید به این برگردد تاکید کرد:او درست گفته است؛من بازیکن سپاهان هستم و با این تیم قرارداد دارم بنابراین اولیویتم سپاهان خواهد بود.حالا اگر باشگاه های دیگری خواهان من هستند باید وارد مذاکره شوند.

حمودی درباره اینکه امیر قلعه نوعی یکی از شروطش برای حضور در تراکتورسازی حفظ بازیکنان سرباز بوده است اذعان داشت:از این موضوع اطلاع دارم اما به هر حال برای بایکنان سرباز برخی مسائل فرق می کند و اگر  قرار باشد من پس از اتمام دوران سربازی ام هم در تراکتور بمانم باید بر سر این مسائل به توافق برسیم.

وی درباره پیشنهاد  استقلال بیان داشت:از استقلال پیشنهاد دارم البته رسمی نیست و هنوز هم تصمیم قطعی ام را نگرفته ام.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد:از دو تیم دیگر تهرانی هم پیشنهاد دارم که همانند سایر پیشنهادات آنها را پس از اتمام بازی های نیم فصل بررسی خواهم کرد.

حمودی در پاسخ به این پرسش که آیا از پرسپولیس هم پشنهاد دارد یا خیر گفت:می دانید که استقلالی هستم و به پرسپولیس نخواهم رفت. درباره پیشنهاداتم هم می خواهم با آرامش بهترین تصمیم را بگیرم.