به گزارش افکارخبر، بهادر عبدی در مورد کسب تساوی مقابل سپاهان اصفهان گفت: برخلاف 4، 5 بازی اخیر تاکتیکی از ما خواسته شده بود را تا حدودی در زمین انجام دادیم. از آنجایی که مربی ما عوض شد و بعد از آمدن آقای تارتار همه بازی ها پشت هم بود شاید ایشان خیلی وقت نداشته تا بتواند تاکتیک هایش را پیاده کند و بازی ها پشت سر هم بود. من همیشه مخالف سرسخت وقفه ها بودم اما خدا را شکر این بار به دردمان خورد. ما خیلی خوب ریکاوری کردیم و تاکتیکی که کادرفنی خواسته بود را اجرا کردیم و این تعطیلی به نفعمان شد و  توانستیم در خانه سپاهانی ها مقابل آنها به تساوی برسیم گرچه احتیاط را نیز رعایت می کردیم ولی در کل مساوی عادلانه بود.

 

او در مورد اینکه چرا راه آهن دو، سه سال است هر سال ترس از سقوط دارد نظرش را اینگونه بیان کرد: هر ساله به هر نحوی چه حالا به خاطر کمیته استناد چه عوض شدن مربی و مالک تا 7، 8 روز مانده به بازی ها لیگ سرگردان هستیم و یک سال که اول وقت کارمان را شروع کردیم هشتم شدیم ولی در سال های اخیر تا  چند روز قبل  از بازی ها مشکلات داشتیم. هم تمرینات را از دست دادیم و هم در فصل نقل و انتقالات نتوانستیم شرکت کنیم ولی مالک جدیدمان نسبت به مالک های قبلی حرفه ای تر است و این فصل چند بازیکن خوب مثل عباس زاده و حمیدی جذب کرده ایم و قطعا دو، سه بازیکن خوب لیگ برتری هم به جمعمان اضافه می شود و دست مربی بازتر می شود و می تواند در انتخاب تاکتیک و تعویض آزاد باشد. امیدوارم در میانه های جدول در ادامه قرار بگیریم.

 

کاپیتان راه آهن با اشاره به اینکه در بازی های بزرگتر عملکرد بهتری دارند در این باره می گوید: خدا را شکر جلوی تیم های بزرگ بهتر بازی می کنیم البته این نقطه قوت نیست زیرا ما باید تیم های هم رده خود را ببریم ولی ما بعد از این با پرسپولیس و سایپا که جزو تیم های خوب لیگ هستند بازی داریم و از آنجایی که در بازی های بزرگ بهتریم این قضیه نقطه قوت ما محسوب می شود.

 

عبدی در پایان در مورد دیدار با پرسپولیس در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ برتر که در واقع تیم سابقش محسوب می شود افزود: از آنجایی که پرسپولیس تیم محبوب دوران کودکی ام بوده تقابل با این تیم همیشه خوب است و در ضمن من در آخرین قهرمانی پرسپولیس سهیم بودم و همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم اما در بازی روز جمعه سعی می کنم بهترین بازیم را به نمایش بگذارم.