به گزارش افکارخبر، تیم والیبال ثامن الحجج خراسان در هفته پایانی لیگ برتر والیبال روز خوبی را پشت سر نگذاشت. مشهدی ها باخت بدی مقابل تبریزها تجربه کردند و با کسب عنوان پنجمی نیم فصل نخست را پشت سر گذاشتند. جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال ثامن معتقد است که داوری این دیدار بسیار ضعیف بوده و فدراسیون باید فکری به حال عابدزاده کند. صحبت های جبار قوچان نژاد را با ما در زیر می خوانید.

آقای قوچان نژاد دیدار با شهرداری تبریز چطور بود؟

بازی بدی نبود. در روزی که شهرداری تبریز خوب بازی کرد ما نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. در اندازه های خود ظاهر نشدیم و خطای سرویس ما بسیار بالا بود.به هر حال بازی پایاپایی بود که تبریزی ها در پایان از موقعیت های خود بهتر استفاده کردند و پیروز شدند.

داوری بازی چطور بود؟

واقعیتش من هیچ گاه درباره داوری نظر نمی دهم.شما 8-7 سال گذشته را نگاه کنید هیچ گاه مصاحبه ای از من درباره داوری ها نمی بینید اما در این بازی داور در پوئن های حساس اشتباهات فاحشی کرد که باعث به وجود آمدن جو روانی و حاشیه شد. تیم ما را داور بهم ریخت به فرض مثال در گیم سوم وقتی نتیجه 21 بر 20 بود خطای حمل توپ کاملا مشهود بود اما داور آن را نگرفت فیلم آن وجود دارد و به فدراسیون می فرستیم و پیگیری خواهیم کرد.کیوان عابدزاده داوری است که تا کنون چند مرتبه برای ما سوت زده و تیم را به حاشیه برده است. او برای بازی های حساس داور ضعیفی است و فدراسیون باید فکری به حال او کند.

جریان توقف بازی چه بود؟

از قرار معلوم یکی از تماشاچیان تاکید می کنم یکی از تماشاچیان به داور فحشی داده که او هم شنیده است برای همین هم بازی را متوقف کرد ما هم تماشاگر را از سالن بیرون کردیم. ما خودمان با تماشاگری که برخورد درستی نداشته باشد برخورد می کنیم.

داور خط هم تغییر کرد، دلیل آن چه بود؟

داور خط هم تمرکز لازم را نداشت و تصمیم گرفتند که او را تغییر دهند اما اعتراض ما به سرداور بود و او هم اصلا نتوانست بازی را مدیریت کند.

نیم فصل نخست را چطور دیدید؟

بازی های خیلی خوب و سنگینی بود. هیچ کدام از تیم ها به همدیگر باج نمی دهند خیلی حساسیت بازی ها بالاست. در این 10 سال اخیر من به شخصه لیگی بیه این پرهیجانی و پر از استرس ندیده بودم. امتیازات نشان می دهد که چقدر رقابت ها حساس بوده است و تیم ها نزدیک بهم پیش می روند.

از عنوان پنجمی نیم فصل راضی هستید؟

من هیچ گاه راضی نیستم و همیشه به دنبال کسب نتایج و جایگاه بهتر هستم اما از ابتدا هم ما قول میانه جدول را داده بودیم و الان هم تیم های چهارم، پنجم و ششم هم امتیاز هستند و بسیار نزدیک بهم جلو می رویم. مطمئنا برای بهتر شدن تلاش خواهیم کرد.

از قرار معلوم با هیات والیبال استان خراسان هم مشکل دارید؟

بله متاسفانه همه والیبالی های خراسان با رئیس هیات مشکل دارند و منحصر به من و یا تیم ما نیست. تیم فصل گذشته مشهد هم شرایطی مثل ما داشت. هیچ دلسوزی از طرف هیات صورت نمی گیرد برخلاف دیگر استان ها که روسای هیات ها در کنار تیم ها هستند استان ما اینطور نیست و آقای فخار نه تنها در کنار ما نیست بلکه رودرروی ما قرار دارد.انگار آقایان از باخت ما خوشحال می شوند وقتی ما ناراحتیم آنها خوشحالند و وقتی خوشحالیم ناراحتند. مدام سنگ اندازی می کنند. الان در سالن سرد تمرین می کنیم بخاری در سالن هست اما آنها را روشن نمی کنند. یک رئیس هیات باید آورده مالی داشته باشد که ایشان ندارد مدیریت قوی داشته باشد که ضعیف هستند وقت بگذارد که متاسفانه ایشان درگیر مدیریت چند مدرسه غیرانتفاعی هستند و نمی رسند کاری برای والیبال کنند. تا کنون سابقه نداشته که تیم های والیبال خراسان در دسته دوم و سوم حضور داشته باشند اما متاسفانه الان چنین وضعیتی داریم و تمام نسل گذشته والیبال با رئیس هیات مشکل دارند.