مغضوب برانکو در لیست خرید استقلال

به گزارش افکارخبر، مهدی فراهانی مدیربرنامه‌های هافبک برزیلی درباره پیشنهاد رسمی باشگاه استقلال برای جذب گابریل بازیکن فصل گذشته پرسپولیس گفت: "بله چند روزی است که استقلالی‌ها به طور رسمی پیشنهاد جذب گابریل را به من داده‌اند اما قرار نبود که این خبر رسانه‌ای شود."

وی افزود:" در چند روز گذشته بارها با گابریل صحبت کردم اما وی در گفت‌وگو با من اعلام کرد که کاملا از جو استقلالی و پرسپولیسی در فوتبال باشگاهی ایران آگاه است و به همین دلیل او می‌ترسد که مقابل هواداران پرسپولیس قرار بگیرد و استقلالی شود. درواقع گابریل بر سر دو راهی مانده است."

فراهانی در واکنش به این سوال که آیا این بازیکن برزیلی تصمیمش را برای بازگشت به ایران گرفته است یا نه؟ گفت:" گابریل برای اعاده حیثیت و برای ثابت کردن برخی چیزها مصمم است که به ایران بیاید. مثلا فصل قبل اعلام کردند که گابریل به خاطر اینکه پولش را نگرفته خودش را به مصدومیت زده است. او معتقد است که با آمدنش به ایران ثابت می‌کند که چنین بحث‌هایی از پایه بی‌اساس بوده است. او حتی خودش در خصوص مطالباتش از باشگاه پرسپولیس شکایت نکرده است بلکه مدیربرنامه‌هایش این کار را انجام داده و او چندان پیگیر این مسئله نیست."

فراهانی در واکنش به این سوال که آیا این بازیکن از تراکتور هم پیشنهادی دریافت کرده است، گفت: "امیر قلعه نویی اول فصل که قرار بود سرمربی ملوان شود رسما خواسته بود که ما گابریل را به ملوان بیاوریم. وی از جمله مربیانی است که علاقه زیادی به سبک بازی گابریل دارد اما زمانی که قلعه‌نویی گابریل را می‌خواست این بازیکن با باشگاه قطری به توافق رسیده بود. اگر قلعه‌نویی نیز خواهان او باشد می‌تواند رسما اعلام کند تا این بازیکن راهی تراکتورسازی شود."