برانکو: گسترش برای همه یا هیچ آمده بود

به گزارش افکارخبر، برانکو ایوانکوویچ در نشست مطبوعاتی پس از بازی تیمش در مقابل گسترش فولاد گفت:در این هوای سرد یک بازی گرم را شاهد بودیم همانطور که قبلا گفته بودم گسترش در مقابل استقلال‌خوزستان از پدیده های امسال هستند و امروز نشان دادند نتایج و بردهایی که به دست آوردند اتفاقی نبوده مانند پیروزی آنها برابر سپاهان به دلیل بازی خوبشان بود.

وی ادامه داد: برای ما مهمترین مساله کسب سه امتیاز بود تا بتوانیم خودمان را به رده های بالای جدول برسانیم. از بازیکنانم تشکر می کنم بخاطر این برد شیرین.

برانکو ادامه داد: در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم و توانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم اما در نیمه دوم گسترش برای همه یا هیچ آمده بود. به همین خاطر توانست بازی بهتری نشان دهد که با این شرایط می توانم به بازیکنان و هوادارانم این پیروزی را تبریک بگویم.

او ادامه داد: مشکلاتی داشتیم که نمی خواهم آنها را باز کنم مانند نبودن طارمی و علیپور و مصدومیت نورمحمدی در بازی.

برانکو گفت: گسترش در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشت مخصوصا در نیمه دوم که عامل عقب کشیدن ما و دفاعی بازی کردنمان همین بازی گسترشی ها بود. متاسفانه ما در این فرصت ها که آنها حمله می کردند، از فضای پشت دفاع حریف استفاده نکردیم تا بتوانیم گل دوم را بزنیم.

او در ادامه گفت: من همیشه از بازیکنانم تشکر می کنم و دلیل اینکه از آنها حمایت می کنم عملکرد بسیار خوب آنهاست واضح است که ما در حال تمرین و کار هستیم تا بتوانیم وضعیتمان را بهتر کنیم. بعضی وقت ها به همین دلیل بهتریم بعضی وقت ها ضعیف تر. اما در نیمه دوم این دیدار بازی ما به خاطر ضعف خودمان نبود بلکه به خاطر فشار و بازی حریف بود.

برانکو در ادامه گفت: ما در تلاش هستیم تا بتوانیم زمین خوبی پیدا کنیم تا بتوانیم به آنجا نقل مکان کنیم تا زمین درفشی‌فر ترمیم شود. در حال حاضر چاره ای نداریم و فعلا بالاجبار در این زمین بازی می کنیم. بازیکنانمان هم فعلا مجبور هستند به کار در این زمین ادامه دهند.