قهرمانی:سکوت سخت است

به گزارش افکارخبر،  محسن قهرمانی در خصوص خداحافظی ناگهانی‌اش از دنیای داوری در بازی تراکتورسازی و استقلال اظهار داشت: این تصمیم ناگهانی نبود. ابتدای فصل در کلاس توجیهی داوران و در گروهی که با دوستانم از جمله یدالله جهانبازی، تورج حق‌وردی، احمد صالحی و... داشتم، به آنها گفتم که این آخرین فصل قضاوتم است و در نیم فصل دوم هم داوری نخواهم کرد.

وی افزود: این تصمیمی بود که از شروع فصل گرفته بودم و خودم هم چنین تصمیمی داشتم. زمانی که ابلاغ داوری این هفته به من شد، به دلیل حساسیتی که در بازی تراکتورسازی و استقلال بود، دیدم شرایط مناسبی است پس از قضاوت در این دیدار تصمیمم را عملی کرده و با بوسیدن مستطیل سبز از داوری خداحافظی کنم. از این پس هم به عنوان بیننده، پیشکسوت داور، یک داور قدیمی یا هر چیز دیگری بیننده مستطیل سبز خواهم بود. از گرفتن چنین تصمیمی هم ناراحت نیستم و باید از آنهایی که نبودن‌های من را تحمل کردند و به یادم بودند، تشکر کنم. از خانواده‌ام که نبودن‌های من را با بهانه‌های تمرین داشتن، داوری داشتن و... تحمل کردند، تشکر می‌کنم و از این پس کنار آنها خواهم بود، چون دیگر بهانه‌ای برای نبودن ندارم.

داور جنجالی فوتبال کشورمان که با برنامه 90 گفت‌وگو می‌کرد با اشاره به اینکه قرار است صحبت‌های کلی خود را درباره مسائل داوری در آینده در این برنامه بزند، خاطرنشان کرد: دوست دارم هنگامی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنم، اعضای کمیته داوران هم حضور داشته باشند تا صحبت‌ها یک طرفه نباشد. انتخاب این فرد به عهده من نیست، اما اگر قرار است به داوری کشور کمک شود، من پیشنهاد می‌کنم فریدون اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران به برنامه دعوت شود. من هم درباره کلیات داوری صحبت خواهم کرد. خیلی دوست دارم چنین شرایطی را مهیا کنم تا دستگاه‌هایی که می‌خواهند، بتوانند در این شرایط به ماجرای داوری بپردازند. فقط می‌توانم بگویم، سکوت خیلی سخت است.