ترجیح می دهم جای تراکتور به پرسپولیس بروم

به گزارش افکارخبر،  وی درباره رفتن تونی اولیویرا از تراکتورسازی گفت:تونی مربی بزرگی بود و نمی دانم به چه دلیل از تراکتورسازی رفت اما خبر دارم که امیر قلعه نوعی به تراکتورسازی آمده است.با حضور امیر قلعه نوعی در تراکتورسازی این تیم یواش یواش در جدول بالا می آید.

مهاجم السلیه قطر درباره امیر قلعه نوعی اذعان داشت:امیر قلعه نوعی در تراکتورسازی سرمربی من بود،او مربی خیلی خیلی خوبی است و دوستش دارم.

ادینیو درباره بازگشت به لیگ برتر ایران بیان داشت:در حال حاضر با باشگاه السیلیه در حال مذاکره هستم تا بتوانم از آنها تخفیف بگیرم و به ایران برگردم. البته هنوز 100 درصد مشخص نشده که بر می گردم یا خیر.

وی تصریح کرد:تقریبا همه تیم ها در ایران مرا می خواهن اما هیچ کدام به جز پرسپولیس تا کنون با من وارد مذاکره نشده اند.بنابراین اگر بازیکن آزاد شوم و نیم فصل به ایران برگردم به تراکتورسازی نمی آیم و این بار می خواهم در تهران بازی کنم.

مهاجم تیم السیلیه قطر درباربرانکو ایوانکوویچ گفت:2 هفته پیش با برانکو صحبت کردم و او گفت که دوست دارد در تیمش بازی کنم. من هم دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم البته اگر باشگاه السیلیه موافقت کند.

ادینیو افزود:پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران خوبی دارد،عاشق هواداران این تیم هستم.ترجیح می دهم این بار در پرسپولیس بازی کنم.