جولان آبی پوشان در بین بهترین ها+تصاویر

به گزارش افکارخبر،  هفته چهاردهم نیز به پایان رسید و صدر جدول تغییرات عمده‌ای داشت. استقلال خوزستان به صدر جدول رسید و البته استقلال اهواز در انتهای جدول ماند تا سر و ته جدول آبی اهوازی شوند. دوئل مهم قلعه نویی و مظلومی نیز به تساوی رسید.

 

با هم تیم منتخب هفته چهاردهم از نگاه ورزش سه را می‌بینیم:

 

دروازه‌بان:

ایگور ننزیچ (راه آهن):

هفته را می‌توان هفته دروازه‌بانان دانست اما به ناچار یکی را باید درون درواره قرار دهیم و ننزیچ روی یک امتیاز گرفته تیمش برابر سپاهان نقش ویژه‌ای داشت. به جز ننزیچ، مکانی، رحمتی، اخباری و خسوس نیزخوب بودند.

 

مدافعان:

محسن بنگر (پرسپولیس):

محسن بنگر روی برد یک گله تیمش نقش داشت و در فاز دفاعی وظایف خود را بسیار خوب انجام داد. بنگر همچنین گلی به ثمر رساند که داور آن را مردود کرد، بنگر برابر گسترش فولاد یکی از روزهای خوبش را گذراند.

 

مگویان (استقلال):

هرایر مگویان این بازی هم در بین بهترین‌های تیمش بود تا استقلال برابر سرمربی سابق خود امیرقلعه نویی شکست نخورد. مگویان یکی ازباکیفبت ترین بازیکنان خارجی لیگ ماست و کمک زیادی به آبی‌های تهران کرده است.

 

محمد آرام طبع (صبای قم):

آرام طبع دفاع سرعتی کناری صبا برابر ملوان بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. او باز هم در تیم هفته قرار گرفت تا نشان دهد یک دفاع کنار فوق‌العاده کارآمد در تیمش دارد.

 

علی همام (ذوب آهن):

پاس گل سه امتیازی ذوبی‌ها را داد تا ذوب با این برد همچنان در کورس بماند. همچنین همام روی کارهای دفاعی بی نقص کار کرد تا تیمش به کمک او، خط دفاع و گلرش بازهم کلین شیت کند.

 

هافبک دفاعی:

جواد نکونام ( سایپا):

نکونام برابر استقلال اهواز بازهم توانست ثابت کند فوتبالش تمام نشده است، او هم گل زد و هم پاس گل داد. بازی خوب جوادنکونام در میانه میدان به چشم آمد تا او را بازهم در تیم منتخب هفته قرار دهیم.

 

هافبک‌ها:

محسن مسلمان (پرسپولیس):

مسلمان که به روزهای اوج نزدیک می‌شود پاس گل سه امتیازی را به بنگستون داد تا چهارمین پاس گل فصلش را داده باشد. مسلمان که دیگر پای ثابت ترکیب برانکو شده است امیدوار است با ادامه این روند به تیم ملی هم برسد.

 

میلاد میداوودی (سایپا):

میداوودی برابر استقلال اهواز، تیمی که او را به فوتبال ایران معرفی فوق‌العاده ظاهر شد. او در این بازی یک گل زد و دو پاس گل داد تا شاگردان حنطه همچنان انتها نشین باشند و تیم خودشان بالا و بالاتر بیاید.

 

مهدی زبیدی (استقلال خوزستان):

پدیده استقلال خوزستان همچنان می‌درخشد و این بار پدیده را مورد هدف قرارداد. او برابر تیم مشهدی بازی قابل قبولی انجام داد و حتی گل هم زد.

 

مهاجمان:

آلویس نانگ (نفت تهران):

نانگ که این فصل کم فروغ بود توانست در ورزشگاه بدون تماشاگر غدیر اهواز برابر تیم سابقش خوش بدرخشد. او هم به فولاد گل زد و هم پاس گل برتری را داد تا هم بهترین بازیکن آن بازی شود و هم به تیم منتخب ما راه پیدا کند.

 

حسن بیت سعید (استقلال خوزستان):

حسن بیت سعید از غیبت رقیبش مهدی طارمی استفاده کرد و توانست برابرپدیده ٢گل بزند تا با ٨ گل آقای گل فعلی لیگ شود. فرصت طلبی بیت سعید بارزترین خصوصیت فوتبالی اوست.

 

 

همچنین بازیکنانی که می توانستند در تیم منتخب هفته باشند:

دروازه‌بان: سوشا مکانی - محمدرضا اخباری - خسوس - مهدی رحمتی - رشیدمظاهری

مدافعان: محمد طیبی - یعقوب کریمی - حنیف عمران زاده - محمدانصاری

هافبک: مگنو باتیستا - احسان پهلوان - وحید امیری - علی زینالی - جلال‌الدین علی‌محمدی - امیدابراهیمی - حکیم نصاری - خسرو حیدری

مهاجمان: مسعود حسن زاده - بنگستون