به گزارش افکارخبر،  محمدرضا زادمهر درباره پیروزی دیشب پرسپولیس مقابل گسترش فولاد و اضافه شدن این تیم به جمع تیم های بالانشین اظهار داشت: «پیش بینی می کردیم که پرسپولیس بتواند به جمع مدعیان بازگردد. همان طور که در جام حذفی هم می توانستیم تا مراحل بالاتر پیش رویم اما اشتباهات داوری مانع ما شد. امیدوارم در آینده تیم شرایط بهتری پیدا کند. البته نباید از حق هم بگذریم که در هشت هفته اخیر گسترش فولاد بیشترین فشار را به تیم ما وارد کرد و عملکرد سوشا مکانی در بازی دیروز قابل تقدیر بود.»

 

وی درباره نتایج ضعیف تیم های پایه پرسپولیس در لیگ های داخلی گفت: «یکی از اصلی ترین مباحث ما در اولین جلسه پیش روی هیات مدیره که در روز چهارشنبه برگزار می شود بررسی عملکرد تیم های پایه پرسپولیس است. باید به صورت دقیق بررسی های لازم را انجام دهیم و از مسئولین مربوطه پاسخ بخواهیم.»

 

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره ادعاهای بهروز رهبری فرد علیه محمد پنجعلی مدیر آکادمی باشگاه و جمشید شاه محمدی سرمربی تیم امید تصریح کرد: «همه ما یک خانواده هستیم و هر گاه در یک مجموعه ای آرامش وجود داشته باشد می توان درست تر عمل کرد. مطمئن باشید به همه این شائبه ها رسیدگی می کنیم.»

 

وی افزود: «همان طور که گفته ام چهارشنبه این هفته جلسه هیات مدیره پس از مدت ها برگزار می شود و درباره مسائل مختلف بحث و بررسی خواهد شد.»

 

زادمهر درباره غیبت علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر خاطرنشان کرد: «ایشان مدتی در سفر کربلا بودند و بعد از آن دچار آنفلوآنزا شدند ولی انشاالله چهارشنبه شاهد حضورشان در جلسه هیات مدیره خواهیم بود.»

 

وی درباره اینکه آیا برانکو ایوانکوویچ لیست بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه ارائه داده است یا خیر گفت: «فعلا لیستی به دست ما نرسیده است ولی لیست برانکو برای ما قابل احترام است و سعی می کنیم نیازهای او را برآورده کنیم.»

 

زادمهر در پاسخ به این سوال که آیا لوسیانو ادینهو گزینه مورد نظر پرسپولیس برای خط حمله خواهد بود یا خیر اذعان داشت: «تا درخواستی به صورت کتبی به دست ما نرسد نمی توانیم درباره اش تصمیم گیری کنیم. انشاءالله در آینده همه چیز مشخص می شود.»

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شایعه دریافت مبلغ 880 میلیون توسط حسین عبدی از باشگاه عنوان کرد: «عبدی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. او فصل پیش مقطع کوتاهی سرمربی تیم هم بود. از قیمت دقیق دریافتی او خبر ندارم ولی او بخشی از طلب خود را گرفته است.»

 

زادمهر در پایان درباره شایعه دستمزد 240 میلیون تومانی کارکنان باشگاه پرسپولیس در یک ماه گفت: «وظیفه هیات مدیره این است که مسائل را به صورت کلی بررسی کند و وارد جزئیات نشود. به همین دلیل من از این مساله خبر ندارم. شاید اگر این مبلغ درست باشد مربوط به دستمزد دو یا سه ماه کارکنان باشد. باید به شما بگویم که حق دارید نگران باشید. من جزو کسانی بودم که گفتم جلسات هیات مدیره به صورت آنلاین پخش شود تا همه بتوانند آن را ببینند. متاسفانه امکاناتش فراهم نشد. در انتها باید بگویم حرف جعفر کاشانی درست است که می گوید تا باشگاه شدن فاصله زیادی داریم. ما یک تیم هستیم. همین.»