به گزارش افکارخبر،  حسن رنگرز در خصوص مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: ما براساس یک مطالعه و جمع‌بندی که با کادر فنی داشتیم، تک تک نفرات را انتخاب کردیم و در هر وزن بهترین‌ها را در اختیار داریم.

وی افزود: روی کاغذ شانس تیم ما برای قهرمانی بسیار زیاد است اما روی تشک و در عمل با توجه به حضور چند تیم خوب خارجی و البته تیم‌های خوب داخلی کارمان سخت خواهد بود. البته مسئولان بیمه رازی از ابتدا هدف‌شان کمک به کشتی بود و جا دارد از مسئولان بیمه رازی به‌ویژه شخص علی انصاری تشکر کنیم که شرایط را در سال المپیک و برای تقویت کشتی فراهم کرده است.

سرمربی تیم کشتی بیمه رازی خاطرنشان کرد: حضور حاجی‌پور، نوروزی، زیدوند، بیابانگرد، عبدولی، عادلیان، اخلاقی، علیاری و باباجان‌زاده می‌تواند باعث افزایش قدرت تیم شود و امیدواریم با این شرایط بتوانیم روی سکوی قهرمانی بایستد.

رنگرز با اشاره به مشکل پیش آمده و محرومیت مادام‌العمری که برای نعمت‌پور اعمال شده است، عنوان کرد: طالب نعمت‌پور یکی از بهترین کشتی‌گیران تاریخ کشتی فرنگی است که به اعتقاد من نتوانست به حقش برسد. او یک طلا از المپیک طلب دارد و با اعلام این رأی تنها از لحاظ روحی به هم ریخت. نعمت‌پور مدتهاست که با این شرایط کنار آمده و از دنیای کشتی خداحافظی کرده بود اما متأسفانه اعلام این رأی شرایط روحی وی را به کلی بهم زد.

وی ادامه داد: به شخصه امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقی برای هیچ کشتی‌گیر ایرانی نباشیم. این مسئله تنها باعث سوختن یکی از بهترین مهره‌های کشتی ایران شد و شاید ماه‌ها طول بکشد تا بار دیگر نعمت‌پور با این شرایط کنار بیاید.