به گزارش افکارخبر،  تیم المپیک برای حضوری قدرتمند در مرحله نهایی مقدماتی المپیک چشم به حضور لژونرها دارد. بازیکنانی که با توجه به تجربیات بین المللی شان می توانند به صعود تیم المپیک به ریودوژانیرو کمک کنند. تیم المپیک بعد از اردوی بندرعباس و سپس امارات، روز هجدهم دی ماه به قطر می رود تا در محل برگزاری بازیها اسکان یابد. مسئولان این تیم برای حضور سردار آزمون، سعید عزت اللهی و علیرضا جهانبخش در این مسابقات نامه نگاری کرده اند. نکته جالب اینکه مسابقات در روزهای فیفا برگزار نمی شود و باشگاه های این بازیکنان می توانند با حضورشان مخالفت کنند.

 

در این میان لیگ روسیه به دلیل تعطیلات زمستانی با وقفه ای طولانی روبرو است. از مسابقات این فصل لیگ روسیه تاکنون 18 هفته برگزار شده و باقی بازی ها قرار است از روز 14 اسفندماه استارات بخورد. یعنی روستوف تا حدود 2،3 ماه دیگر بازی ندارد و شاید مسئولان این تیم  با حضور سردار آزمون و سعید عزت اللهی در اردوی نهایی تیم المپیک موافقت کنند. البته آزمون پلیپ بینی اش را عمل کرده و فعلا قادر به تمرین کردن نیست. عزت اللهی هم به گفته خودش در بازی مقابل ژاپن آسیب دیده و فعلا مشغول درمان مصدومیت و فیزیوتراپی است.

 

نکته جالب اما برگزاری بازی های لیگ هلند در خلال برگزاری مرحله نهایی مقدماتی المپیک در قطر است. آلکمار که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد 26 دی ماه با رودا بازی دارد، 4 بهمن با فاینورد و 7 بهمن با کامبور. یعنی اگر تیم المپیک به مراحل پایانی مسابقات صعود کند جهانبخش سه بازی آلکمار را از دست خواهد داد. به همین دلیل کار مسئولان تیم المپیک برای جلب رضایت مسئولان آلکمار سخت است. مگر اینکه خود جهانبخش نیز دست به کار شود و مسئولان تیم المپیک را در این راه کمک کند.

 

در نهایت اینکه باید منتظر ماند و دید آیا لژیونرها در مرحله نهایی مقدماتی المپیک حضور خواهند داشت یا نه؟