به گزارش افکارخبر،  پرسپولیسی‌ها قصد داشتند در فروردین‌ماه سال 95 راهی آمریکا شوند.این خبر رسانه ای نشد تا آنها در سکوت، اقدامات خود را در این زمینه انجام دهند. سفر به آمریکا آن هم در شرایط کنونی، حساسیت زیادی داشت.

پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند که بتوانند مجوزهای لازم را برای چنین سفری بگیرند. پیشنهاد این سفر از سوی یک شرکت خارجی به قرمزها داده شد. در مذاکرات اولیه به پرسپولیسی‌ها گفتند که آنها برای برگزاری اردو در آمریکا یک ریال هم هزینه نمی‌کنند و در این کشور میهمان یکی از باشگاه‌های آمریکایی خواهند بود.

پرسپولیسی‌ها از این پیشنهاد استقبال کردند. از آنجا که تیم رقیب‌شان یعنی استقلال قصد دارد در فروردین‌ماه سال بعد راهی سوئد شود، پرسپولیسی‌ها هم بدشان نمی‌آمد یک اردوی رایگان خارجی داشته باشند.

پس از مذاکرات با شرکت خارجی، پرسپولیسی‌ها به سراغ شورای برون‌مرزی رفتند تا بتوانند اجازه این سفر را بگیرند اما تلاش‌های‌شان به نتیجه نرسید.

مسئولان این شورا به پرسپولیسی‌ها اعلام کردند به دلیل وضعیت فعلی، امکان چنین سفری وجود ندارد و آنها نمی‌توانند به آمریکا سفر کنند. بدین ترتیب سفر پرسپولیسی‌ها به این کشور لغو شد.